Animeret knap på hjemmeside?
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 02:20

Hej Ng.

Hvordan laver man animerede knapper på sin hjemmeside?

Man skal kunne skrive de forskellige funktioner på dem, det kunne jo se
proff. ud med levende knapper til mine hyperlinks;
http://www2.tribalpages.com/tribe/browse?userid=orupgade7&rand=33698

Venlig hilsen
Finn

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 16-02-06 12:08

Finn Holbek wrote:
> [...]
>
> Man skal kunne skrive de forskellige funktioner på dem, det kunne jo se
> proff. ud med levende knapper til mine hyperlinks;

Se for eksempel:

http://www.webdesign101.dk/showcase/ihs/rollover.html
eller
http://www.webdesign101.dk/showcase/rollover/rollover_3.php

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 12:15

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Se for eksempel:

> [...]

Jo tak, der er lidt at gå i gang med for en nybegynder der kun lige har
leget med det 2 - 3 dage

Mvh. Finn

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-02-06 15:14

Finn Holbek" <fholbek"stavsnabela wrote:

> Jo tak, der er lidt at gå i gang med for en nybegynder der kun lige
> har leget med det 2 - 3 dage

Ikke for at lyde mavesur, men skulle du så ikke lige bruge nogle dage mere
på at forstå det grundlæggende, inden du kaster dig over et avanceret
design? ;)

http://hjemmesideskolen.dk/html/nyside.asp?id=ns1
http://hjemmesideskolen.dk/html/css2.asp?id=css1
http://hjemmesideskolen.dk/html/elementer.asp?liststyle0.css

.... bare lige til en start. Der er meget mere.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 17:20

> [...]
> http://hjemmesideskolen.dk/html/elementer.asp?liststyle0.css
>
> ... bare lige til en start. Der er meget mere.

Hej Erik

Du er skam velkommen til at lyde mavesur, men mit problem består i at jeg
prøver at gøre et avanceret onlinestamtræ på en amerikansk webside
forståeligt for familiemedlemmer der dårligt nok er i stand til at trykke på
tændknappen på PC'en. Så det er altså et her-og-nu problem, og vha. div.
Googling og venlig hjælp er det da heldigvis også lykkedes at stable noget
brugbart på benene i løbet af dagen

At jeg sagtens kan bruge mere viden om emnet som sådan er korrekt, så tak
for links i øvrigt.

Mvh.
Finn Holbek

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-02-06 00:59

> [...]

> jeg prøver at gøre et avanceret onlinestamtræ på en amerikansk webside
> forståeligt for familiemedlemmer der dårligt nok er i stand til at

Prøv så at se her:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/musover.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 03:06

> Prøv så at se her:

> [...]

Kanon, det kan jeg helt sikkert bruge til noget på et tidspunkt, også selvom
jeg i første omgang valgte helt at undgå gif.s på stamtæet. Det ender jo nok
med en større privat side på et tidspunkt...

Mvh. Finn