battlefield 2 ??
Fra : Michael

Dato : 15-02-06 23:00

Nu har jeg siddet og læst en masse om battlefield 2, og ville egentlig gerne
købe det ,men finder ud af at det udelukkende er et netværks spil passer det
?

kan man ikke spille mod pc eller lign eller tilføje flere fiktive spillere
hvis man ikke er så mange

eller hvordan forgår det ?
er det værd at købe ?

mvh

Michael

Fra : FedeDorit

Dato : 15-02-06 23:36

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> passer det ?
>
> kan man ikke spille mod pc eller lign eller tilføje flere fiktive spillere

Man kan starte Singleplayer hvor man spiller mod BOTS (computerspillere).Det
er en god ting til at lære spillet at kende,før man drager i kamp på nettet.

Men ellers er det på nettet det foregår :)

Og hvis du er 20 år eller ældre ,kunne du kigge ind forbi vores klan på
www.muttley.dk

Vi tager alle spillere,også helt nye og "lærer" dem op.

Fra : Michael

Dato : 16-02-06 07:47

"FedeDorit" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.muttley.dk
>
> Vi tager alle spillere,også helt nye og "lærer" dem op.

ok det lyder cool.. kan man også spille på lan og smide nogle bots ind på
banen ?

/michael

Fra : BuFFerz

Dato : 16-02-06 12:41

> ok det lyder cool.. kan man også spille på lan og smide nogle bots ind på
> banen ?

Det primære formål med BF2 er at spille online. Der kan du stige i rang,
låse nye våben op og få medaljer for div indsatser.

Der findes 3 størrelser af hver bane.
16 player, 32 player og 64 player.

Bots kan kun spille på 16 player versionerne af banerne.
Så hvis du vil spille med bots på lan kan du kun bruge 16 player
versionerne af banerne.

Her kan du se de 3 størrelser af hver bane
(16, 31 og 64 player) set oppe fra.
http://kortlink.dk/2evr

Her kan du læse om rang og bages:
http://ubar.bf2s.com/ranks.php
http://ubar.bf2s.com/badges.php

De nye våben du kan få ved at spille online
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/
(ranked servere)

Vh. Buff

Fra : Jakob

Dato : 16-02-06 13:17

In article <43f464c6$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
nospam@tomesdfsdfs.dfsklh says...

> De nye våben du kan få ved at spille online
> http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/
> (ranked servere)

Er der ikke noget galt med den liste. Der er kun et for hver class men
der er da flere ? Synes ikke det giver mening.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : BuFFerz

Dato : 16-02-06 13:58

> Er der ikke noget galt med den liste. Der er kun et for hver class men
> der er da flere ? Synes ikke det giver mening.

Listen viser ikke alle våben - men kun de unlocks du kan få ved at
spille over nettet.

Alle våben kan ses her
http://wiki.bf2s.com/weapons

Og kits her
http://wiki.bf2s.com/classes/

/Buff

Fra : Brian Lund

Dato : 16-02-06 15:34

> ok det lyder cool.. kan man også spille på lan og smide nogle bots ind på
> banen ?

Ja, hvis du starter en "singleplayer" så starter du i virkelligheden en
server på din egen computer, som folk så kan forbinde til over LAN!

Som "buff" skriver kan du ikke umiddelbart spille med mere end 16 spillere
(inkl bots) på serveren, du kan dog få et mini-mod som tillader flere bots!

Brian