Outlook 2003
Fra : KS

Dato : 15-02-06 20:46

Hvorfor har jeg ikke min "Ikke-til-stede-assistent" i menuen Funktioner, sådan som Hjælpen foreskriver ?

Jeg har OGSÅ prøvet at gennemføre den fejlfindingsprocedure, som der beskrives - der hjælper heller ikke.

Hvad er det galt ?

Mvh KS

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 21:09

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan som Hjælpen foreskriver ?
>
> Jeg har OGSÅ prøvet at gennemføre den fejlfindingsprocedure, som der

Den funktion kræver, at du anvender en e-mail-konto i Microsoft Exchange
Server.

Gør du det?

En funktion til et Exchange-tilføjelsesprogram kan være blevet deaktiveret.
Aktiver menukommandoen.

1.. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
2.. Klik på fanen Andet, og klik derefter på Avancerede indstillinger.
3.. Klik på Styring af tilføjelsesprogrammer.
4.. Marker indstillingen Kommandoer til Exchange-udvidelser.
Bemærk! Hvis Outlook ikke er konfigureret til at arbejde offline, og du
ikke bruger Cachelagret Exchange-tilstand,

kan Outlook ikke vise nogen data, hvis serveren ikke er tilgængelig.

mvh /Bc