Medal of Honor Allied Assult
Fra : Tony

Dato : 15-02-06 16:18

Jeg har pludselig fået problemer med det spil.
Har kørt spillet flere gange, uden problemer, men nu kan jeg hverken delete
de baner jeg har kørt, eller komme videre. Den bane jeg ikke kan komme
videre fra, står der ''quick save'' ved. Der sker heller ikke noget, når jeg
trykker f5
Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere det, men de samme baner
dukker op igen, med samme fejl.
Er der noget jeg har overset ?

Tony

Fra : StoneWare

Dato : 15-02-06 19:35

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg trykker f5
> Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere det, men de samme baner

Lad mig gætte...........har du ATI grafikort og har du opdateret driver
fornylig ??

Fra : Tony

Dato : 15-02-06 20:38

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
>

> Lad mig gætte...........har du ATI grafikort og har du opdateret driver
> fornylig ??

Jeg har Intel Extreme graphics 2 integrated in Intel 855 chipset, og har
ikke opdateret drivere .
Kører win.xp home sp2, 512 mb ddr-ram memory, 60 GB på en bærbar IP M 735
(1.70 ghz )

Tony