Power point
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 15-02-06 15:55

Er der nogen, som kender til et add-on, hvormed man samtidig med, at man
kører skærmshow på alternativ skærm, kan se næste slide på egen skærm?

JGT

Fra : og54

Dato : 26-03-06 22:51

Hej
Det behøver du ikke noget ad-in til. Det er indbygget.
Diasshow->indstil diasshov->flere skærme.

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 01-04-06 21:42

Tak for svar "og54", men er det ikke funktionaliteten "alternativ" skærm, du
mener, med den kan man da kun vise det samme billede på 2 skærme. Det jeg
har brug for er at vise et billede for tilhører samtidig med, at jeg kan se
næste slide på den alternative skærm.

Håber på en reaktion.

JGT