Tørdragt - Typhoon TCS compressor?
Fra : kews

Dato : 15-02-06 12:08

Hej gruppe,

Jeg overvejer en tørdragt (første gang) til foråret. Jeg er meget i
tvivl om hvad jeg skal købe, men har set på en Typhoon TCS Compressor ->
http://www.typhoon-int.co.uk/pages/diving/detail/id=13 som jeg kan se
flere dykkerbutikker har på tilbud til 4995,-, hvilket virker som en god
pris...
Er der nogle som har erfaring med denne dragt eller som kan fortælle
godt om nogle andre (jeg vil ikke give 10.000 eller 15.000 som en DUI
TLS 350 koster

/kews

Fra : René

Dato : 15-02-06 14:54

Er der nogle som har erfaring med denne dragt eller som kan fortælle
godt om nogle andre (jeg vil ikke give 10.000 eller 15.000 som en DUI
TLS 350 koster

hvad med en waterproof "Antartica" Tørdragt , har set den til 6000kr
http://www.adventure-diving.dk/

jeg godt tilfreds med den, men har ikke prøvet andre, så om der er en
bedre model tør jeg ikke sige.

se mere om waterproof på http://www.waterproof.se

mvh

René