HJÆLP: Vietcong ps spil
Fra : madsen

Dato : 15-02-06 10:03

HJÆLP: Vietcong ps spil

jeg kan ikke komme vidre, hvem kommer først med hjælp ??

jeg er kommet til en bane hvor jeg kommer ud af en tunnel, og der er en
masse vietconger, der er også en tunnel hvor der sidder en vietcong med et
maskingevær og skyder ud af et hul i et bjerg, jeg har slået alle vietconger
ihjæl, så hvad gør jeg nu ???????? jeg kan ikke finde en udgang

ps. min mision er at finde en soldat der er taget til fange at vietcong

håber nogle kan hjælpe da jeg syntes det er et kanon spil

Fra : Silver

Dato : 16-02-06 19:14

"madsen" <swille00@11c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ihjæl, så hvad gør jeg nu ???????? jeg kan ikke finde en udgang
>
> ps. min mision er at finde en soldat der er taget til fange at vietcong

Hehe husker godt den mission, jeg sad selv på det tidspunkt og tænkte at det
dog var en gigantisk mission, hvis jeg husker ret så skal du følge de skrå
skrænter rundt omkring indtil du finder en hemmelig indgang (den er godt
kamufleret).

Jeg mener at den maskingeværsskytte du snakker om er i samme højde som
bunden af mappen, du skal hen til et sted hvor en skytte sidder i et hul som
er et godt stykke oppe af klippen (ca. 4 meter oppe). Når du kan se ham
tydeligt skulle det kamufleret hul befinde sig til HØJRE for dig.

Du skal nok lede lidt efter det, men når du finder det så bringer det dig op
til det hul hvor skytten befinder sig og der er en ny tunnelgang :)

Husk at du har en lygte ved at trykke L.......jeg vidste det ikke og
gennemførte først ved at bruge de knæklygter man har til rådighed og så
snilde......:S det tog godt nok en krig......

Well held og lykke :)

Mvh
Silver.

Fra : madsen