Dykning i nærheden af Bangkok
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 15-02-06 09:23

Hej Allesammen

Kæresten og jeg tager tre uger til Thailand sidst i juli. Vi lander i
bangkok og havde tængt os at den første uge skulle gå med solbadning
og jeg havde tænkt mig at dykke og snorkle en del.

Hvor skal vi tage hen, der ikke er for langt væk fra bangkok, for at
kunne dykke og snorkle i den periode? Men der skal samtidig være noget
at lave for kæresten mens jeg dykker

MVH
Jimmi

Fra : Henrik

Dato : 16-02-06 07:13

wolff13@gmail.com skrev:

> [...]
>
> Hvor skal vi tage hen, der ikke er for langt væk fra bangkok, for at
> kunne dykke og snorkle i den periode? Men der skal samtidig være noget

Hej Jimmi

Vandet i floderne og omkring Bankok er fuldstændigt brunt og uden
nogen som helst former for sigt - og vist ikke særligt rent. Jeg var i
Hua Hin i November og selv dernede (260 km syd for Bankok) var der kun
ca 20 cm sigt. Først da vi tog til Koh Tao - ca 480 km yderligere syd
på kom der en rigtig god sigt. Thailand bugten byder desværre ikke
på den mest fantastiske sigt pga mange flod udløb - men jeg har hørt
at der ovre øst for Bankok findes dykkercentre og ture - så der må
vel være lidt sigt !?

Kæresten kan du sende i MBK eller Siam Center i Bankok og tømme
Dankortet mens du hygger.

Mvh
Henrik

www.scubasserne.dk