Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
HJÆLP min VGA Core Clock er kun på 9.7 MH~
Fra : Henrik hansen

Dato : 14-02-06 23:18

Hej

jeg har lige købt et geforce 6600 GT men coren vil køre kun med 9.7 MHz ? på
det

er der nogle som har en ide om det er noget i mit system eller korte som er
i stykker

mit systen er

asus A7N8X-E
barton 2500+
ram 2*512 dual
og min psu er på 400 wat

det kort som jeg har købt er et xpertvision geforce 6600 GT AGP med 256 MB
ram

håber at nogle kan hjlæpe mig

Henrik

Fra : Bruno

Dato : 15-02-06 16:38

Henrik hansen wrote:
> Hej
>
> jeg har lige købt et geforce 6600 GT men coren vil køre kun med 9.7 MHz ? på
> det

Det lyder helt hen i vejret. Hvordan finder du det tal?

Har du prøvet kortet i et spil, det burde hurtigt vise om det rent
faktisk er ultra snegle langsomt.

Mvh

Bruno