Need for Speed? HJÆLP
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 14-02-06 22:36

Hej

Jeg har fået Need for Speed Most Wanted af kæresten idag.

Jeg kan ikke installere det.
Når jeg smider DVD'en i drevet, så tænker computeren lidt og så sker der ik
mere.

Jeg kan se at der er en autorun fil på disken, men den fungere åbenbart
ikke.

Jeg har også prøvet at åbne for drevet og dobbletklikke på de forskellige
filer - deriblandt autorun og speed.exe

Den reagerer ikke rigtigt. Speed.exe gør at min skærm lige blinker engang og
så ændrer den opløsningen og kommer så ik videre.

Hvad gør jeg?

ALLE minimum requirements overholder jeg let.

mvh
Rune

Fra : FedeDorit

Dato : 15-02-06 15:23

"Rune Vestergaard" <runwest@FJERNpost6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så ændrer den opløsningen og kommer så ik videre.
>
> Hvad gør jeg?
>
> ALLE minimum requirements overholder jeg let.

speed.exe er selve spil-filen som først skal bruges NÅR spillet er
installeret.
du skal klikke på autorun filen,hvor ikonet er lavet som "EA" i blå
skrift...

Fra : Diablo

Dato : 19-02-06 11:23

Hej Der, hvis du bruger en imageloader ala clonecd, deamon tools, osv. kan
du godt have problemer med at installere, du skal så
først afinstallerer disse programmer. prøv det eller søg under faqs hos EA

/diablo