[Agent] - Nogle af mine indlæg forsvinder?
Fra : Palle Jensen

Dato : 14-02-06 22:08

Hej,

Nu bliver jeg lige nødt til at have noget hjælp! Kan ikke knuse denne
her.

Hvis jeg poster et indlæg med Agent og ikke selv læser/henter
indlægget inden der kommer et reply, så forsvinder det oprindelige
indlæg. Jeg kan kun se svarene!?

Jeg har testet lidt over i dk.test.

http://diverse.ducktrucks.dk/agent.gif

Her ser I det: Øverst ser I et svar på mit eget indlæg. Jeg postede et
indlæg med Agent. Lukkede Agent ned med det samme. Åbnede XNEWS og
svarede på mit eget indlæg. Da jeg åbnede Agent og hentede headers var
der kun mit svar. Ikke det oprindelig indlæg.

Længere nede ser I en anden tråd jeg lavede. Her har jeg hentede
indlæggene og svare på mit eget indlæg. Her er mit start indlæg.
Formentligt fordi jeg havde hentet indlægget inden jeg svarede?

Jeg har kigget alle Purging afsnittet igennem for at se om jeg purgede
mine egne indlæg. Men nej. Jeg troede måske det var mit view setting
der var gal, men som I ser har jeg bedt om at få alle indlæg at se.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er der går galt?!

Hjælp!

--
Palle Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-06 22:25

Palle Jensen skrev:

>Hvis jeg poster et indlæg med Agent og ikke selv læser/henter
>indlægget inden der kommer et reply, så forsvinder det oprindelige
>indlæg. Jeg kan kun se svarene!?

Jeg tror, at det er newsserveren, der er skyld i det.

Af og til, omend ikke særlig tit, hænder det at et indlæg af en
eller anden grund kommer frem.

Jeg får det godt nok frem ved synkronisering af dk.test, men
derfor tror jeg alligevel stadig, at det er serveren der fejler.

For jeg oplever som sagt en sjælden gang det samme.

Såfremt du klikker på message-id i et svar, så vil det komme
frem, men det kan man ikke bruge til så meget.

For, hvis det et er en andens indlæg, så har man jo ikke kendskab
til det, før der evt. kommer et svar.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-02-06 22:29

On Tue, 14 Feb 2006 22:25:05 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
>frem, men det kan man ikke bruge til så meget.
>
>For, hvis det et er en andens indlæg, så har man jo ikke kendskab

Hmm.... Tror det nu ikke.

For det første kan jeg reproducere det. For de andet så åbnede jeg
XNEWS parallelt med forløbet og der kommer indlægget fint.

Men OK. Jeg kan jo prøve at oprette en konto på Sunsite og se hvad der
sker...

--
Palle Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-06 22:55

Palle Jensen skrev:

>Hmm.... Tror det nu ikke.

Kan du så forklare mig, hvorfor jeg oplever det måske to - tre
gange om månden?

Jeg kan så, i en anden agentopsætning [1[, så synkronisere
gruppen og så dukker indlægget op.

[1] Jeg har flere Agenter på computren.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-02-06 23:20

On Tue, 14 Feb 2006 22:55:19 +0100, Knud Gert Ellentoft

>Kan du så forklare mig, hvorfor jeg oplever det måske to - tre
>gange om månden?

Helt sikkert nej. Men kan du så forklare mig hvorfor jeg kan
reproducere det 100%?

>Jeg kan så, i en anden agentopsætning [1[, så synkronisere
>gruppen og så dukker indlægget op.

Men det tyder jo også på at det er en Agent setup ting...

--
Palle

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-02-06 23:31

On Tue, 14 Feb 2006 23:20:09 +0100, Palle Jensen
<palle.jensen@post.tele.dk> wrote:

>Helt sikkert nej. Men kan du så forklare mig hvorfor jeg kan
>reproducere det 100%?

Må æde det i mig igen. Lige nu kan jeg ikke?!

Fatter det ikke. Har aldrig set noget lignende med XNEWS.

Forfølger lige ideen med en anden nyhedserver...

--
Palle Jensen

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 14-02-06 23:11

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Jeg tror, at det er newsserveren, der er skyld i det.
>
>Af og til, omend ikke særlig tit, hænder det at et indlæg af en
>eller anden grund kommer frem.

He he, er du træt Knud? Der mangler vist et 'ikke'

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-02-06 23:22

On Tue, 14 Feb 2006 23:11:04 +0100, Asbjørn M. Nielsen
<asbjorn@lite.invalid> wrote:

>He he, er du træt Knud? Der mangler vist et 'ikke'

Måske? Det er trodsalt TDC's servere vi taler om

(Opdagede det ikke engang)

--
Palle Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-06 23:40

Asbjørn M. Nielsen skrev:

>He he, er du træt Knud? Der mangler vist et 'ikke'

Ja, det blev jo det stik modsatte af det, jeg mente.
så ryger du på min ignoreringsliste.