Hvad kunne jeg finde på?
Fra : Anders Christiansen

Dato : 13-02-06 20:29

Hej i gruppen!

Er lidt i tvivl om placeringen af denne tråd, men prøver nu alligevel i håb
om at der sidder et par venlige sjæle derude, som har et par gode idéer.

Min kone har nu været i udlandet i 6 uger og kommer hjem i overmorgen
(onsdag d. 15/2) om eftermiddagen. Jeg kunne godt tænke mig at lave noget
ekstraordinært. Jeg havde forestillet mig, at vi jo skulle ud at spise, men
det ville være fedt, at kunne overraske med et eller andet
spændende/sjovt/afslappende whatever, udover at gå på fin restaurant. Vi er
begge 22 år gamle og bor i trekantsområdet (vi har bil hvis det skulle være
nødvendigt at køre efter det). Jeg har også købt en gave til hende.

Håber på at få lidt inspiration fra jer!

Vh. Anders Chr.

Fra : Max

Dato : 13-02-06 20:38

Hej Anders

> Er lidt i tvivl om placeringen af denne tråd, men prøver nu alligevel

Måske dk.kultur.mad+drikke var et bedre valg.

> Håber på at få lidt inspiration fra jer!

Nu ved jeg ikke hvor hun har været henne og hvad hun har
lavet, men det kan jo være hun kun tænker på fred derhjemme
og så en gang frikadeller. Ellers kan jeg anbefale en gang
stegt flæsk med persillesovs på Cafe Dolly på Horsens havn.

Mvh Max

Fra : Anders Christiansen

Dato : 13-02-06 20:43

Hej Max!

Tak for det hurtige svar, jeg havde dog forestillet mig det skulle være en
tand mere eksklusivt end frikadeller og stegt flæsk

Vh. Anders

Fra : Martin Bak

Dato : 13-02-06 20:43

"Anders Christiansen" <achigh@post.fjerndettecybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43f0dd9b$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> spændende/sjovt/afslappende whatever, udover at gå på fin restaurant.
> Håber på at få lidt inspiration fra jer!

Hvad med at samle Pink Floyd til en intim koncert, bare for jer i jeres
dagligstue?

Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-02-06 19:27

Martin Bak wrote:

> Hvad med at samle Pink Floyd til en intim koncert, bare for jer i jeres
> dagligstue?

LOL...

/David

Fra : Søren

Dato : 14-02-06 00:30

> [...]
> være nødvendigt at køre efter det). Jeg har også købt en gave til hende.
>
> Håber på at få lidt inspiration fra jer!

Efter 6 uger?

Hun skal bare hjem og ha' den helt store tur i ægtesengen.

Og så bestiller I pizza!

Søren
ps man skulle tro at du var 55 og ikke 22

Fra : Anders Christiansen

Dato : 14-02-06 01:00

Hej Søren!

Søren skrev:

> Hun skal bare hjem og ha' den helt store tur i ægtesengen.
>
> Og så bestiller I pizza!

Ja der er nok ingen tvivl om, at ægtesengens udskejelser bliver en del af
vores foretagende den aften, men helt ærligt, så er det lige præcis dét der
gør aftenen super spændende. Dét at være helt vilde efter hinanden, som
nyforelskede efter at ha været adskilt i 6 uger. Derfor er det da fedt at
trække det lidt ud i stedet for at fare i flæsket på hinanden lige med det
samme (selvom det er det jeg allermest har lyst til!). Jeg har f.eks. købt
hende noget superfrækt undertøj osv., men det er ikke noget jeg vil udveksle
dybere her i forrummet

Nej, en super romantisk middag og så en ekstra afslappende aktivitet -
kurbad, massage el. lign. - jeg har dog undersøgt kurbad, men har ikke
fundet noget til onsdag aften - desværre!

Vh. Anders
P.S Hvad er det lige der gør, at jeg lyder som en på 55? Kan man ikke gå ud
og spise fint fordi man er 22? - Pizza! Come on.. - der må vel være nogle
kvinder derude, som kan bakke mig op i mine planer for aftenen, frem for
bare at ...... konen og så bestille pizza!?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-06 12:12

"Anders Christiansen" <achigh@post.fjerndettecybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43f11d4e$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> kvinder derude, som kan bakke mig op i mine planer for aftenen, frem for
> bare at ...... konen og så bestille pizza!?

På mig, passer de 55 en hel del bedre, og efter 6 uger i udlandet.... Tja,
så ville frikadeller nu godt nok lyde som en rigtig lækker sag... Pizza kan
man jo få alle steder, og bruges da kun, når man ikke har tid til aftensmad.
Så frikadeller, eller som Max foreslog, stegt flæsk med persillesovs, det
kan måske findes tættere på, end Horsens havn.... Eller måske endnu bedre...
Lav selv, en rigtigt god karbonade.

M.V.H....Benny..

Fra : Sybil

Dato : 14-02-06 15:03

Anders Christiansen wrote:
> [...]
> kvinder derude, som kan bakke mig op i mine planer for aftenen, frem for
> bare at ...... konen og så bestille pizza!?

Hej
Jeg ville da blive lidt skuffet over pizza, men jeg tror også at jeg gerne
ville hjem og sidde og slappe af og nyde min egen sofa. Du kan jo give hende
massage og lign derhjemme.

Majken

Fra : Anders Christiansen

Dato : 14-02-06 15:27

> [...]

> Jeg ville da blive lidt skuffet over pizza, men jeg tror også at jeg gerne
> ville hjem og sidde og slappe af og nyde min egen sofa. Du kan jo give

Tak for svarene Benny og Majken. Jeg har hermed bestilt bord på en
restaurant, som ligger i noget der hedder "hannerupskov". Den ligger i
udkanten af skoven højt hævet over jorden med udsigt over vandet i
lillebælt. Det bliver godt, er jeg sikker på. Herefter har jeg ikke planlagt
noget, da jeg som sagt er tom for idéer. Men jo lidt massage, stearinlys og
dæmpet musik osv. derhjemme er jo heller ikke helt af vejen. Så det er nok
dér den ender...

Vh. Anders

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 12:16

> [...]
> udkanten af skoven højt hævet over jorden med udsigt over vandet i
> lillebælt. Det bliver godt, er jeg sikker på.

Er det i Fredericia ? hvis det er denb resturent jeg tror det er (sådan en
stor hvid bygning) som ikke ligger langt fra det T kryds hvor man kører ind
imod centrum.. så er det god mad de laver, har været der nogle gang til
familie komsammen

Mvh
Morten

Fra : Anders Christiansen

Dato : 15-02-06 15:49

Jep det er den i Fredericia

Vh. Anders

Fra : -=JF=- arb

Dato : 14-02-06 15:38

"Anders Christiansen" <achigh@post.fjerndettecybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43f1e8ba$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Og alt i alt... En masse snak om massage, pizza, en tur i høet - men ikke en
hujende fis om musik?????