6600 GT hjælp
Fra : Henrik hansen

Dato : 13-02-06 06:27

Hej i gruppen

er der nogle som kan hjælpe mig.

jeg har i dag et 9600XT med 256Mb ram og tænker på at købe et 6600GT kort,
det er AGP vi snakker om

vil jeg kunde mærke dette skitf ? spiller i en opløsning på 1280*1024
og er der nogle som ved hvor meget mere strøm som 6600GT bruger emd mit
9600XT ?

der er en som har sagt til mig et et 6600GT kort ikke er meget beder end mit
9600XT
har meget svært ved at tro på dette!!

med venlig hilsen

Henrik

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-02-06 06:51

Henrik hansen skrev:
> [...]
> 9600XT ?
>

> der er en som har sagt til mig et et 6600GT kort ikke er meget beder end mit

Prøv at kigge her

http://www6.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/index.html

så vil du se at et 6600GT slår et 9600XT alle stedre, du kunne jo også
sende linket til ham som "tror" han ved.

--
Hilsen Martin.

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-02-06 13:31

On Mon, 13 Feb 2006 06:50:56 +0100, Martin Vollert <"Mit
fornavn"@ertele.dk> wrote:

>http://www6.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/index.html

Nogen der har links til test af N 6600 serien - uden GT
bogstaverne.....

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-02-06 13:33

fornavn"@ertele.dk> wrote:

>http://www6.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/index.html

det var der så i ovenstående )

Fra : Villy Jensen

Dato : 13-02-06 08:19

> [...]

> vil jeg kunde mærke dette skitf ? spiller i en opløsning på 1280*1024
> og er der nogle som ved hvor meget mere strøm som 6600GT bruger emd mit

9600XT performer nogenlunde som GF6600. Prislejet er osse det samme

Når du kører 1280*1024 vil jeg mene at du vil kunne mærke et
performanceskift med 6600GT. Det er så op til dig at beslutte økonomien...

Du skal nok have min. 350 Watt PSU, afhængigt af hvad du ellers har monteret
af CPU og harddiske.
Bemærk at 6600GT skal strømforsynes via et "harddisk-stik" fra
strømforsyningen

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Martin

Dato : 13-02-06 12:06

"Henrik hansen" <hnh@adslhome.dk> wrote in message
jeg har i dag et 9600XT med 256Mb ram og tænker på at købe et 6600GT kort,
> det er AGP vi snakker om
>
> vil jeg kunde mærke dette skitf ?

Hej - jeg har foretaget den helt samme opgradering og 6600 giver hos mig ca
dobbelt framerate ift 9600 XT. Det kan sagtens mærkes...
Mvh Martin