Den Tyske Dancechart
Fra : Peter Clausen

Dato : 14-06-01 02:43

Hejsa

Jeg ville gerne høre om der er nogen her inde der kan give mig en adresse
til en hjemmeside der omhandler den tyske dancechart. Den skal helst være
Engelsk eller Dansk, men Tysk gør heller ikke noget. Håber der nogen der kan
hjælpe mig med dette.

PS: Håber det er denne rette NG at poste sådan et emne i.

På forhånd tak

Peter Clausen
pclausen@mail.dk

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-06-01 21:05

"Peter Clausen" <pclausen@mail.dk> wrote in
<3b2816fb$0$80988$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> [...]
>adresse til en hjemmeside der omhandler den tyske dancechart. Den skal
>helst være Engelsk eller Dansk, men Tysk gør heller ikke noget. Håber

Har du kigget på http://www.dancechart.de ?

Kasper Damkjær

Fra : Peter Clausen

Dato : 15-06-01 02:19

Ja det har jeg men der står den tyske dancechart ikke som 1 til 20 eller
mere frem ad

Mvh

Pede