Outlook?
Fra : @ndersen

Dato : 12-02-06 17:36

Hej i gruppen

Jeg har oprettet en ekstra bruger konto i Windows XP Home på min PC. Der er
imidlertid opstået det problem, at den nye bruger kun kan sende e-mails via
pop3 mail konto i Outlook, men ikke modtage. Kan nogen hjælpe med dette
problem?

Med venlig hilsen
@ndersen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 19:49

"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> via
> pop3 mail konto i Outlook, men ikke modtage. Kan nogen hjælpe med dette

hej
Du har vel husket at oprette brugerens mailkonto i outlook?
mvh / Bjarne

Fra : @ndersen

Dato : 14-02-06 09:03

"Bc" <NoName> skrev i en meddelelse

> Du har vel husket at oprette brugerens mailkonto i outlook?
> mvh / Bjarne

Ja det har jeg. Men nu har jeg fået løst problemet, men tak alligevel!

Mvh
@ndersen

Fra : Vincent

Dato : 14-02-06 18:08

Jeg har samme problem men har ikke fået det løst ....

Hvad gjorde du ??

pft
Vince