Radeon X1900 XT - hvad følger der med af
Fra : Bruno

Dato : 12-02-06 14:58

Jeg har besluttet mig til, at nu skal der opgraderes spørgsmålet er bare
hvilken producenten som har den bedste pakke.

http://makeashorterlink.com/?Q137120AC
(Siden på edbpriser med X1900 XT kort)

Da kortene synes ens, sig til hvis jeg tager fejl, så må afgørelsen
komme på en kombination af pris og hvad der er med af software. Men både
forhandlere og producenter er temmelig nærige med info. Jeg håber nogen
her ved noget?

Mvh

Bruno

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-02-06 15:05

Bruno <dont.use@this.address.ever> crashed Echelon writing

> [...]
> komme på en kombination af pris og hvad der er med af software. Men både
> forhandlere og producenter er temmelig nærige med info. Jeg håber nogen

Der følger nødvendigvis ikke spil med. De fleste æsker jeg har set har dog
altid haft dvd software med, men det kan man jo osse selv skaffe gratis fra
nettet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-02-06 15:15

Medmindre der skiltes helt vildt med at et bestemt spil større er med
som bundle (f.eks. Quake 4), skal du nok ikke regne med at det er det
vilde der følger med.

Som regel er det bare nogle bulk versioner af 1-2 år gamle spil, som
producenten har fået billigt og lagt ved - hvis du køber et kort nu er
er det sandsynligvis "2005" versioner af spillene.

Hvis der virkelig er værdifulde titler med skal forhandleren nok
markedsføre sig på det (kan huske en del Doom3 + HL2 bundles for et års
tid siden da jeg var på indkøb)

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : co@ch [4130]

Dato : 13-02-06 10:04

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en kombination af pris og hvad der er med af software. Men både
> forhandlere og producenter er temmelig nærige med info. Jeg håber nogen

Det er ikke alle producenter der leverer spil med i "pakken"

Jeg købte selv Club3D kort, mest fordi kvaliteten er i top, og der lå da
også en del software og spil med i pakken.

I det link du selv gi'r, kan du klikke på "flere specifikationer" for de
enkelte kort og se hvad der følger med.
Det kommer jo også an på smag og behag.

Mvh
Bri@n

Fra : Bruno

Dato : 13-02-06 19:37

co@ch [4130] wrote:
> I det link du selv gi'r, kan du klikke på "flere specifikationer" for de
> enkelte kort og se hvad der følger med.

Det er rigtigt, men det er langt fra altid der rigtig er nogen
informationer og hente under "flere specifikationer". Ikke at det er
meget bedre hos fx. Sapphire, det ville tjene dem godt og leve mere
information og mindre PR knald.

> Det kommer jo også an på smag og behag.

Helt rigtigt. Jeg har nu kastet terningerne og er endt med et Club X1900
XTX kort.

Tak for input alle tre.

Mvh

Bruno