ASUS SmartDoctor?
Fra : Morten P. Køhler

Dato : 12-02-06 13:30

Hejsa!

Har lige anskaffet et ASUS Geforce 6800, som kører ganske fortrinligt efter
at jeg har åbnet de sidste vertex/pixel units.

Imidlertid larmer kortet som en mindre støvsuger ved opstart - hvilket dog
kan undgås ved at bruge ASUS SmartDoctor til at ændre indstillingerne for
blæseren. Men kan det virkelig passe, at man ved hver opstart igen skal
ændre indstillingerne?!?!
Jeg har efter bedste evne været alle muligheder i Smartdoctor igennem, men
kan ikke få den til at geare blæseren ned automatisk efter en genstart.

Nogen der har en løsning på ovenstående?
Ellers må jeg jo bare investere i en Zalman køler til skidtet...

Mvh.
/Morten

Fra : Finn og Angela

Dato : 12-02-06 19:57

"Morten P. Køhler" <morten@sirians.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har en løsning på ovenstående?
> Ellers må jeg jo bare investere i en Zalman køler til skidtet...

Speedfan?

-Finn