Diablo 2 Lord Of Destruction
Fra : Masterpuf

Dato : 10-02-06 02:12

Hej

Jeg er blevet snydt af en der har taget min Amor.

Hvordan kan jeg tage den tilbage, har hørt noget om der er noget der hedder
acc hack
Er det noget man kan få og hvordan?

Og hvordan virker det?

Masterpuf

Fra : jnt

Dato : 12-02-06 16:00

Hvordan kan man blive snydt i DBII du har vel accepteret da i skulle
bytte? jeg har aldrig hørt om at man kan stjæle andres udstyr, så ville
spillet hurtigt blive ødelagt for os alle...

Fra : Masterpuf

Dato : 10-02-06 16:16

Ja du har ret i at man ikke kan blive direkte snydt, men ved at bytte og den
anden ikke giver det han har lovet efter at han har fået noget af mig.
Kunne også have været en der havde lånt noget og ikke givet det tilbage.
I korte træk er det jo at blive snydt.

Masterpuf

Fra : Ding-Dong

Dato : 13-02-06 13:50

Masterpuf skrev i en meddelelse
> [...]
> Kunne også have været en der havde lånt noget og ikke givet det tilbage.

Det er altid ærgeligt når man bliver snydt, men ikke desto mindre vil du
ikke være et hak bedre hvis du ville bruge hacks til at få det tilbage. Der
er jo ingen garanti for at du ikke vil bruge det mod andre.
Bid i det sure æble og leg videre....

Ding-Dong

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 14-02-06 09:10

"Masterpuf" <no@mail.com> wrote in

> [...]
> af mig. Kunne også have været en der havde lånt noget og ikke givet
> det tilbage. I korte træk er det jo at blive snydt.

Det er en trist lektie - glæd dig over at det "bare" er et
spil og ikke en hushandel du har lært lektien i ;)

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?