Understøttelse af DUAL Core
Fra : Morten Mortensen

Dato : 11-02-06 17:56

Hejsa,

Er der nogen her i gruppen som kender en godt spil som også understøtter
DUAL Core i en P4?
Hvis ikke, ved I så om der er nogle spil på vej som kommer til det?

For jeg kunne da godt tænke mig at prøve det af og se hvad det giver.

Mvh.

Morten

Fra : BuFFerz

Dato : 11-02-06 18:09

Half-life 2 + fx counter-strike: Source
understøtter det vist.

/Buff

Fra : Morten Mortensen

Dato : 12-02-06 17:25

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote in message
> Half-life 2 + fx counter-strike: Source
> understøtter det vist.
>
> /Buff

Tak for hjælpen, jeg er faktisk så heldig at have begge spil men har ikke
haft muligheden for at prøve dem af endnu, og jeg havde ikke kunne finde
noget indformation om det.

Jeg havde dog håbet på at der var nogle flere som gjorde.

Mvh

Morten