Start Problem med Peugeot Speedfight 2
Fra : Billy Bob

Dato : 11-02-06 17:46

Hej Gruppe

Jeg har fået det problem at min speedfight 2 ikke vil starte hverken med den
elektriske eller med kickstart. Såvidt jeg kan se er der ingen knist ved
tændrøret

Nogen der har nogle løsningsforslag

Vh
Jan

Fra : Allan Riise

Dato : 11-02-06 19:18

Billy Bob wrote:
> [...]
>
> Jeg har fået det problem at min speedfight 2 ikke vil starte hverken
> med den elektriske eller med kickstart. Såvidt jeg kan se er der

Prøv først med et nyt tændrør, tjek om ledningen fra tændspolen sidder
ordentligt i, både ved tændspolen og ved tændrørshætten.
Tjek om din tændrørshætte er flækket, eller våd indeni.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Hekto

Dato : 12-02-06 13:44

> [...]
>
> Jeg har fået det problem at min speedfight 2 ikke vil starte hverken
> med den elektriske eller med kickstart. Såvidt jeg kan se er der

Hvis der er startspærre på, skal der være min. 11,5 volt på batteriet.
Ellers slår den fra.

- elers prøv de andre forslag.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 09:57

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Jeg har fået det problem at min speedfight 2 ikke vil starte hverken
> med den elektriske eller med kickstart. Såvidt jeg kan se er der ingen

skru eventuelt hætten af, og se om der er gnist fra ledningen.