Mere Drug rape
Fra : Peter

Dato : 11-02-06 15:35

Jeg læste om det her drug rape og så sidder jeg og tænker på er det altid
voldtægt hvis en pige vågner og hun har haft sex med en mand medens hun var
i ecstasy-brunst.

Det jeg mener er, at de her fyre der hælder stoffet i pigens drink, han gør
det vel for at få sex. Derved antager jeg at han ikke er den flotteste fyr
på diskoet. Jeg læste at pigerne når de bliver påvirket af ecstasy bliver de
meget flirtene og pågående imod mænd.

Jeg går ud fra at hun udvælger den flotteste fyr hun kan finde til sex.
Derved må der vel være et vist element af frivillighed i det her. Jeg er
ikke i tvivl om at andre langt mindre spændende scenarier kan udtænkes, jeg
ville heller ikke selv bryde mig om at vågne hjemme hos en pige der vejede
170 kg efter have bolet hende en lang nat pga af drug rape stoffet. Men er
det altid voldtægt i den bogstavelige betydning af ordet.

Fra : Tony

Dato : 11-02-06 21:01

"Peter" <peter@hjelpmoar.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 170 kg efter have bolet hende en lang nat pga af drug rape stoffet. Men er
> det altid voldtægt i den bogstavelige betydning af ordet.

Har du mere om drug rape ?

Nå, men jeg har nu aldrig fattet, hvad en mand får ud af at bolle en pige
som enten er skidefuld eller skæv af et eller andet. Han kunne da lige så
godt kneppe en sæk kartofler.
Det der med drug-rape, har jeg kun hørt af omtale, men aldrig oplevet at
nogen i min omgangskreds,(og den er stor ) har oplevet.
De piger som tager extasy til en eller anden rave koncert eller fest, kan
jeg ikke rigtig forestille mig, efter en bolletur anmelder fyren for rape.-
Hun boller vel med fyren mens hun er opstemt, går jeg ud fra.
Selvfølgelig findes der sikkert typer af usikre mænd med for lidt selvværd,
sikkert også med hang til negrofili, som har det lettest med en pige der er
er bedøvet af et eller andet, men hvordan skulle sådan en type egentlig
komme i kontakt med en pige.-han lyser da langt væk af usikkerhed, kan jeg
forestille mig, og det er ikke ligefrem det pigerne går efter, når de er ude
for at score.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 07:24

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message
> [...]
> Det der med drug-rape, har jeg kun hørt af omtale, men aldrig
> oplevet at nogen i min omgangskreds,(og den er stor ) har oplevet.

Du har nok ikke hørt om det førstehånds fordi det stort set aldrig
sker. Lissom skrønen om pædofilpiksut der overfører kønssygdom næppe
er sket
1 stk fjer blir 5 høns
Sådant skaber pædomytologiens heksejagt-basis.

Jeg har prøvet at onanere mellem to stakes - latterligt. Kunstige
skeder er ikke sællerter. At bolle en pige der ligger som en fisk på
et bræt må også være som ind i et lolita-badedyr som dem der nok kun
sælges til TV-shows og ikke i virkeligheden. Tabere er ikke så
fjollede som TV-komikere.
Istedgadebútik hvor jeg så en, havde aldrig solgt en.
Men pusheren der kender sine stoffer kan måske ramme balancen, hvor
skævhed og liderlighed slår gnister - det kortsigtede symbolpjat.

"Drukken kone er en engel i sengen, men en djævel i huset" Ordsprog

EROTIK er blindspor, er et SYMBOL siger Nietzsche

"I stæderne er det dårligt at bo - der findes for mange brunstige.

Er det ikke bedre at falde i hænderne på en morder end at indfanges
af en brunstig kvindes drømme?

Og se dog på disse mænd: deres øjne fortæller det - de ved intet bedre
på jorden end at ligge hos en kvinde. ......Hvor artigt forstår ikke
hunden liderlighed at tigge om et stykke ånd, når der nægtes den et
stykke kød"Nietzsche (Om kyskheden)

"Det skete da de ugudeligste ord gik ud af en guds mund - ordene >Der
er kun een gud. Du skal ikke have guder foruden mig<

En gammel gråskæg af en gud forglemte sig sådan en gang i sin
skinsyge.

Og da lo alle guderne og vaklede på deres stole og råbte >Er da ikke
netop det guddommelighed, at der gives guder, men - ingen Gud" - sir
Nietzsche Afgået, den gamle pave

"En smule gift af og til, det giver behagelige drømme. Og tilsidst al
for meget gift til en behagelig død.

Man arbejder endnu, for arbejdet underholder. Men man sørger for at
underholdningen ikke tager overhånd.

Man bliver ikke længere rig og fattig. Begge dele er for besværligt.
Hvem vil stadig regere? Hvem stadig adlyde? Begge dele er for
besværligt.

En folk og ingen hyrde! Alle vil lige det samme, alle er lige .
Den, der føler noget andet, flytter frivilligt på galeanstalt"
Nietzsche, Zarathustra fortalen 5.

>Se nu fuldbragtes verden" sådan tænker enhver kvinde, når hun adlyder
>af al sin kærlighed.

Og lyde må kvinden og finde et dyb i sin overflade. Overflade er
kvindens sind, en bevægelig stormbevæget hud over et grundet vand.

Men mandens sind er dybt, dets floder bruser gennem underjordiske
gange: kvinden aner hans styrke, men forstår den ikke.<

Da svarede den gamle kone "Meget artigt og især for dem som er unge
nok dertil"

Sælsomt er det - Zarathustra kender kun så lidet kvinderne - og dog
har han ret om dem. Er det måske, fordi hos kvinden intet er umuligt.

Og tag så til tak en lille sandhed. Jeg er gammel nok til den!

Gem den godt og hold den for munden, ellers skriger den himmelhøjt,
den lille sandhed"

Giv mig, kvinde, din lille sandhed<, sagde Zarathustra, og den gamle
kvinde svarede

"Går til kvinderne din vej? Nuvel, forglem så pisken ej"(Om gamle og
unge kvinder)

At prædike kyskhed er en offentlig tilskyndelse til naturstridighed.
enhver foragt for kønslivet , enhver forurening af selvsamme ved hjælp
af begrebet "uren" er selve forbrydelsen mod livet - er den egentlige
synd mod livets hellige ånd.

Kvinden vil, jo mere hun er kvinde, værge sig med hænder of fødder mod
"rettigheder" overhovedet - naturtilstanden, den evige krig mellem
kønnene, giver hende jo langt den første rang.

As a counteragent to prostitutioin or as its ennoblement, I would
recomend leashold marriages. These could last for a term of years og
of months, with adequate provision for the children" Nietzsche

Manden oplever skæbnen og begriber årsags-sammenhængen, det
eksisterendes logik, efter årsag og virkning.
Kvinden derimod er skæbne, er tid, er selve verdens organiske logik.
Nietzsche

Kvinden er vilje men manden er også forestilling Schopenhauer

Det er forkert at kærligheden skulle være noget uegoistisk - som
Nietzsche hævder, så

"Man må sidde trygt på SIG SELV, man må stå tappert på sine to ben,
ellers KAN man slet ikke elske"

Kvindens emancipation, det er den mislykkede dvs ufrugtbae kvindes
instinktive had mod den vellykkede kvinde - manden er altid bare et
middel, påskud, taktik, Ved at hæve sig selv op til "kvinden i sig
selv", "højere kvinde", "kvinde-idealist" stræber de efter at sænke
kvindens almindelige rang-niveau.., intet middel er sikrere til det
end gymnasieuddannelse, bukser og politisk stemmekvæg- ret. Nietzsche

Ondartet idealisme forekommer hos Henrik Ibsen, den typiske
gammeljomfru. - han har som mål at forgifte samvittigheden og naturen
i kærligheden mellem kønnene At prædike kyskhed er en offentlig
tilskyndelse til naturstridighed. Enhver foragt for kønslivet, enhver
forurening af selvsamme ved hjælp af begrebet "uren" er selve
forbrydelsen mod livet - er den egentlige synd mod livets helligånd.
Nietzsche

"Det er bevis på kvindens visdom, at hun altid har vidst at blive
forsørget. Nietzsche

"Ægteskab er en nødvendig sag i tyverne, og nyttig men ikke påkrævet i
trediverne. Senere er det skadeligt og fremmer mandens mentale
sammenbrud. Nietzsche (som ikke oplevede noget sammenbrud, som
påstået)

"Kravet om at blive elsket er den yderste arrogance.Nietzsche

"Kærlighed begærer, frygt undgår + "Kærlighed er det mest
ukvalificerede udtryk for egoisme. Nietzsche

"Vil kvinden være smuk, må hun ikke stræbe efter at være pæn.
Nietzsche

"Man bør ikke tillade, at en forelsket mand træffer beslutninger, som
afgør samfundets udvikling. Nietzsche

"Hvor mange mænd er ikke vågnet og har tænkt, at konen er kedelig,
selvom hun tror modsat. Og så er der kvinderne, hvis kød er villigt
men hvis intellekt er svagt. Nietzsche

Er der et mere helligt stade end svangerskab. Nietzsche

Kærlighed fører til at selv den elskedes lidenskab tilgives.
Nietzsche

Kvinder føler at manden stiller spørgsmålstegn ved deres ære og at
børn er en undskyldning og nedtoning. Nietzsche

Kvinder lider nederlag når de bliver ophidsede og usikre og taler for
meget i nærvær af en mand de elsker.Men forføres bedst ved
underfundig og flegmatisk ømhed. Nietzsche

"Kærlighed er noget man lærer. Nietzsche

"En mand der elsker som en kvinde bliver derved slave. En kvinde der
elsker som en kvinde bliver en mere perfekt kvinde. Nietzsche

"Det er den underfundige og jaloux tørst efter besiddelse, der får en
mands kærlighed til at blive ved. Nietzsche

Man må være en svamp for at elskes af hjerter, der flyder over.
Nietzsche

"Man in his innermost soul is merely evil. Women, however, is mean.
Nietzsche

"Når man ikke længere kan elske, bør man _gå forbi_. Nietzsche (stemme
med fødderne?)

"Den dårligt-parrede er den mest hævngerrige. De får alle til at lide
for den ulykke, at de ikke længere er single. Nietzsche

"Men elsker sine begær, ikke det begærede. Nietzsche

"Man lærer at foragte og afsky, når man elsker, og netop når man
elsker bedst. Nietzsche

"Da den industrielle ånd triumferede over den militære og
aristokratiske, søgte kvinder

økonomisk og juridisk tryghed i kontorarbejde. Nietzsche

"For elskere i ordet virkelige og stærke mening, er tilfredstillelsen
af begæret ligegyldig. Det er bare et symbol. Nietzsche

"Som en modvægt til prostitution og som dennes fornem-gørelse , ønsker
jeg at man overvejer leasing-ægteskaber. De kan vare en årrække eller
måneder, med passende sikring af børnene". Nietzsche

(At denne opfinder af det åbnelyse serielle monogami altid kun friede
for to år, er en fortiet årsag til at den jødiske generaldatter Lou
Salome foretrak totalslaver som Rilke og Freud - men det skal hedde
sig bl.a. i Bertrand Russells , Thielsts og Villy Sørensens
nedgørelser, at Nietzsche var usexet og kuet, hvilket ingen breve
peger imod. Men livslang vidtforgrenet
psykosomatisk/hypokondrisk/neurologisk sygdom, der blev til
nær-blindhed, er ikke sexet. Lou Salome skriver om kysseri under deres
mange døgnlange diskussioner i alpenaturen , at hun "ikke kan huske
noget derom" - men med det extreme fuldskægsmustache han beskyttede
sin ære med, er det helt sikkert, at hun lyver .).

"Hvad bliver der af den "evige jøde", når kvinden forguder og lænker.
Han ophører at være evig. Han gifter sig, dvs bliver os uinteressant.
Nietzsche

"Det der adskiller kønnene, må videreudvikles. Kløften mellem mand og
kvinde bør gøres bredere. Nietzsche

"Where neither love nor hate is in the game a woman is a mediocre
player." (beyond good and evil, #115); "A real man wants two things:
danger and play. Therefore he wants woman as the most dangerous
plaything. Man should be educated for war, and woman for the
recreation of the warrior; all else is folly." (Zarathustra, On Little
Old and Young Women); "Science offends the ++y of all genuine women.
They feel as if one were trying to look under their skin--or worse!
under their clothes and finery (Beyond G&E, 3127) ; and "I love the
forest. It is bad to live in cities: there too many are in heat. Is it
not better to fall into the hands of a murderer than into the dreams
of a woman in heat? And behold these men: their eyes say it--they know
of nothing better on earth than to lie with a woman. Mud is at the
bottom of their souls; and woe if their mud also has spirit!"
(Zarathustra, On Chastity).

Nietzsche skriver i "Den stilleste stund" om din "frygtelige
herskerinde" der siger til ham

"Du vil ikke. Er det nu også rigtigt af dig. Gem dig ikke i din trods"

og til sidst siger stemmen

"Dine frugter er modne, men du er ikke moden til dine frugter"

When a man is in love he endures more than at other times, he submits
to everything. Nietzsche

All our poeticizing and thinking from the highest to the lowest is
marked by the exaggerated importance placed on the love story as the
principal item of our lives. Nietzsche

"Man må sidde trygt på SIG SELV, man må stå tappert på sine to ben,
ellers KAN man slet ikke elske. Det ved kvinderne i sidste ende kun
alt for godt.:
De giver pokker i uselviske, lutter objektive mænd. ..... Jeg er måske
det evigt kvindeliges første psykolog, hvem ved" Nietzsche i Ecce
Homo, kapitlet "Hvorfor jeg skriver så gode bøger".

Stupiditet er ukvindelig. Nietzsche

EROTIK

Sanseligheten løper ofte forbi utviklingen av kjærligheten slik at
roten bliver svak og lett rives opp. Nietzsche

Christianity gave Eros poison to drink - he did not die of it, to be
sure, but degeneratated into a vice.Nietzsche

De enorme forventningene til kjønnskjærligheten og skammen over disse
forventningene, forvrenger på forhånd alle perspektiver for
kvinnene.Nietzsche

pinnacle

Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet. Nietzsche

Underlivet er grunnen til at mennesket ikke så lett betrakter seg selv
som en gud.Nietzsche:

For lovers in the real and strong meaning of the term, the
satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

Den protestantiske præst fødte den tyske kultur" Nietzsche

FORMERING

Du er ung og ønsker dig barn og ægteskab. Men er du et menneske der
har ret til at ønske sig et barn. Nietzsche

Is there a more sacred state, than that of pregnancy? Nietzsche

Man is for woman a means: the end is always the child.Nietzsche

Woman understands children better than man does, but man is more
childlike than woman. Friedrich Nietzsche (1844-1900)German
Philosopher

There is a good deal of curiosity even in maternal love.Nietzsche

Some mothers need happy and honoured children, some need unhappy ones
- otherwise they will not be able to exhibit their maternal
excellence.
Nogle kvinder har behov for lykkelige og respekterede børn, andre
behøver ulykkelige børn, for ellers kan de ikke demonstrere deres
godhed som mødre.Nietzsche

I alle slags kvindelig kærlighed viser der sig et element af
moderkærlighed. Nietzsche

A kind of jealousy. Mothers are easily jealous of their sons´friend
if they are exceptionally successful. Ususlly a mother loves herself
in her son more than she loves the son himself. Nietzsche

One ultimately loves one´s desires, not the thing desired.Nietzsche

An element of love. In every kind of female love, something of
maternal love appears also. Nietzsche

Fra : sdsf

Dato : 12-02-06 08:05

http://en.wikipedia.org/wiki/Oral_Sex#Sexually_Transmitted_Diseases

> Jeg har prøvet at onanere mellem to stakes - latterligt.
Det kunne jeg godt have fortalt dig, uden selv at have prøvet.
Mange eksperimenter er total unødvendige at udføre, fordi resultatet er
forudsigeligt ved almindelig omtanke.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 10:31

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> http://en.wikipedia.org/wiki/Oral_Sex#Sexually_Transmitted_Diseases

Tænke sig at et leksikon medtager at et enkelt svensk universitet har
FORESLÅET at måske oralsex kan overføre cancer tsk tsk
Leksikalske data plejer at være det sikreste, det nødvendigste, i
telegramstil og uden forbehold.

Wikipedia glemmer , at det er nok et *altafgørende* spørgsmål, om der
er blister eller andre skader på mundslimhinden

At man skulle få åbninger i den meget seje og tykke mundslimhinde,
som virus kan passere, af at spise *franske kartofler*, nedsætter min
respekt for dette amatørleksiion
Du spiser let franske kartofler uden at bruge tænderne - de opløses i
spyttet, så at de laver små blødende sår er virkelig
antividenskabeligt og værre-end-godhed - totalsindsygt

De få dokumenterede tilfælde af kønssygdomsoverførsel til
mundslimhinde, der ikke har at gøre med at hele legemet er befængt og
sygt, er nok alle fra narkomanmiljøer, bøssemiljøer og lignende, så
frygt ikke, hvis ikke du har blødende sår i munden eller - knap så
farligt - en blist

Det kan ikke udelukkes at alle der er blevet smittet med kønssygdom
og har haft symptomer i munden, enten har fået det via
kønsorganerne/endetarmssmitte/injektionssmitte eller fornyligt
opståede kæmpestore blødende sår i munden
Der er meget sær SM i de kredse
- den fistfucking som Britta Schall Holberg(V) som sundhedsminister
angav som medvirkende til selvhaderkulturens AIDS-epidemi, er kun en
top af isbjerget, har jeg hørt
Promiskuitets-præstation - og -rekord er blandt ydmygelsesritualernes
ingredienser. De sku sparkes ud af sygesikringen , snarere end at man
kræver sikkerhedsselebrug for bilister, hvis ikke øgning af
sundhedsudgifter var de sundhedsprofessionelles ENESTE mål.

Dit link knytter an til pædofili men vær rar at copypaste hvad dette
"""leksikon" har af relevans her.

> Det kunne jeg godt have fortalt dig, uden selv at have prøvet.

Du har ikke givet mig dit telefonnummer,
anonymitetsforsigtigpetervatpik, så jeg havde ikke den fantasitske
chance at diskutere med kloge dig

> Mange eksperimenter er total unødvendige at udføre, fordi resultatet
> er
> forudsigeligt ved almindelig omtanke.

Enig. Men nu havde jeg to optøede stakes som jeg SELV skulle spise
bagefter, og havde netop læst i et bøsseblad eller SMIL-bladet , som
jeg lånte på biblioteket, at det var en god onanimetode, og prøvede
det derfor. Jeg vil helst ikke have huller i min ALMENDANNELSE -
"Intet skal være mig fremmed", skriver
Horats/Cicero/Terents/Ovid(mindst to af dem) og Poul Henningsen

"Almindelig omtanke" - skriver du. Betyder det ikke også at man
afviser hårdhud-relation til kondom?

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-06 19:13

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Nå, men jeg har nu aldrig fattet, hvad en mand får ud af at bolle en
> pige som enten er skidefuld eller skæv af et eller andet. Han kunne
> da lige så godt kneppe en sæk kartofler.

Du har tydeligvis aldrig kneppet en pige, der var påvirket af speed, coke
eller ecstasy.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-06 20:44

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Du har tydeligvis aldrig kneppet en pige, der var påvirket af speed,
> coke eller ecstasy.

Jeg udlejede engang til nogle unge mennesker der holdt mange våde
grillparties i haven og jeg så hvordan deres letgennemskuelige
skuespil tog ny karakter ved lidt sprut, meget sprut, hash, råhypnoler
osv
Pigers liderlighed er lag på lag på lag af bedrag og mænd gennemskuer
lidet

Når manden også er høj og VIL tro på kærlighed, så går det virkelig i
selvsving jvf følgende
- ingen stoffer gør pigen til "en fisk på et bræt" - tværtimod er der
ny idealer at leve op til mht """naturlighed""" og """dyriskhed""".

"Når to munde mødes, er der i virkeligheden seks mennesker til stede.
der er hver af dem, som de ser sig selv, hver af dem som den anden ser
dem, og hver af dem som de virkelig er. William James

" There are four minds in the bed of a divorced man, who
marries a divorced woman. Haggadah, Palestinian
Talmud

" For den virkelige elskov gælder det ikke længer mennesket
bag klæderne, men mennesket bag legemet. Jacob
Paludan

Fra : Tony

Dato : 05-03-06 14:25

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Du har tydeligvis aldrig kneppet en pige, der var påvirket af speed, coke
> [...]

Det er korrekt, det er muligt jeg ta'r fejl, men jeg har det bare bedst med
piger som ikke er alt for påvirket.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-06 14:30

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Det er korrekt, det er muligt jeg ta'r fejl, men jeg har det bare
> bedst med piger som ikke er alt for påvirket.

Hvor ved du det fra?

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Tony

Dato : 05-03-06 14:57

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ved du det fra?
>
> --
> -Jens B.

Ok da, - så tiltaler det mig mere at vide, at det er min person som er
årsagen til at pigen er varm våd og villig, i stedet for et eller andet
syntetisk rusmiddel.
Var det bedre ?

Tony

Fra : Ulvir

Dato : 04-03-06 21:09

Tony wrote:

> Selvfølgelig findes der sikkert typer af usikre mænd med for lidt
> selvværd, sikkert også med hang til negrofili..

LOL

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 09:54

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> LOL

Nekrofili altså lig-nyttiggørelse er hr M i Tyskland blevet dømt alt
for hårdt for

han er geni til at tjene kassen på at han hjalp en egosvag til ønsket
selvmord

hen er ikke egosvag

Hvis din kæreste dør af Grin eller Chok eller
Begejstring(orgastisk-paradisisk) midt under akten, og du gør dig
færdig, er du så nekrofil-forbryder ?

Jeg bagateliserede ca 1998 det påståede asociale aspekt ved, at et par
practikal-joke-glade stud.med'er lavde happening med dissektionsligs
ben i park på Nørrebro og blev derfor på usenet og af
universitetslektor cand.scient. Hans Hüttel kaldt nekrofil - så jeg er
nysgerrig om ordet dækker andet end samleje med lig

Pædofili kan betyde at man er så god til at snakke med børn, at
forældrene bliver jaloux

Transplantationslægers lig-nyttiggørelse er næppe nekrofili, men
smagsdommere afgør nysprog

Kondomet opfandtes , vistnok af Jarlen af Boswell pr fåre-tarme - en
slags animalsk nekrofili? (evt 3-kant m 2 levende)

To sømænd og en nonne strandede på en øde ø, og hun døde af førnævnte
begejstring, og de blev ved, men snart stank hun ,og de gravede hende
ned og blev bøsser og fandt det for ulækkert , så de gravede hende
op - hvordan skal den joke fortælles, så den blir sjov?

Fra : Tony

Dato : 05-03-06 14:16

"Bo Warming" <> skrev

> To sømænd og en nonne strandede på en øde ø, og hun døde af førnævnte
> begejstring, og de blev ved, men snart stank hun ,og de gravede hende ned
> og blev bøsser og fandt det for ulækkert , så de gravede hende op -

- da de fandt det mere behageligt for deres røvhul, at være nekrofil end
homofil.
Hellere kneppe en stinkende død nonne, end risikere at blive kneppet i røven
af en sømand med sand på pikken

Tony

Fra : B. Enny

Dato : 05-03-06 14:43

Tony wrote:
> [...]
> homofil.
> Hellere kneppe en stinkende død nonne, end risikere at blive kneppet i røven

du drømmer!

--

B. Enny

Fra : Tony

Dato : 05-03-06 15:13

"B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> du drømmer!

Det har jeg helt sikkert gjort, da jeg svarede BW, uden at tænke på at
idioten Xposter til de fleste NG på usenet.

Tony

Fra : B. Enny

Dato : 05-03-06 16:07

Tony wrote:
> "B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> Det har jeg helt sikkert gjort, da jeg svarede BW, uden at tænke på at
> idioten Xposter til de fleste NG på usenet.
>
> Tony

LOL

osse futtet til hans helt egen gruppe

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 16:27

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message
> "B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse
>
> Det har jeg helt sikkert gjort, da jeg svarede BW, uden at tænke på
> at idioten Xposter til de fleste NG på usenet.

Nu tvinger du mig næsten til at forespørge via Xpost til
dk.kultur.sprog om
DE FLESTE NG PÅ USENET
er tre grupper

Læs www.usenet.dk og forklar om ikke undladelse af kulturberigelse til
de 3 NG havde været dårlig netikette

Siden du bygger videre på vittigheden, så må du anerkende at også
denne dk.snak-ng er ontopic, og sex omfatter at bolle lig, så hvor er
dit problem?

Her en vits om sædblærespænding

Turisten på Sicilien var í bil hen ad en øde vej da en gangster med
stort skydevåben stoppede ham og sagde ONANER
En klat sæd produceredes , og mafiosoen gentog samme ordre, og det tog
længere tid, og pistolmanden forlangte så en tredie-udtømning
Et langt sejt træk senere var sædtrykket så helt i bund og en meget
smuk , ung mafia-tøs kom frem bag vejtræet og hendes fars fjerde og
sidste ordre lød "Kør hende ind til byen"

Fra : GB

Dato : 06-03-06 21:52

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in

> Det har jeg helt sikkert gjort, da jeg svarede BW, uden at tænke på at
> idioten Xposter til de fleste NG på usenet.

Til Lykke! Du har netop vundet en plonk.

Fra : B. Enny

Dato : 06-03-06 22:08

GB wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in

> Til Lykke! Du har netop vundet en plonk.

det ka da vist osse være det samme

rigtige mænd bruger ikke killfilter

til andet end bw

--

B. Enny

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-03-06 22:11

> til andet end bw

Fucking svagpisser!

Fra : ThomasB

Dato : 06-03-06 23:07

> Fucking svagpisser!

Ja, mand kan han ikke være.

Fra : B. Enny

Dato : 07-03-06 09:25

Jens Bruun wrote:
> "B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> Fucking svagpisser!

ja, jeg ved det godt, men man er dog kun et menneske, så en ekelt
svaghed kan vel tilgives...

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 00:13

"B. Enny" <b.enny@b.enny> wrote in message

> det ka da vist osse være det samme
> rigtige mænd bruger ikke killfilter

Rigtige mænd ser kun fordel i at blive plonket, for de der
killfiltrer, er jo betonhoveder,
der er uimodtagelige for nytænkning, og at få sin målgruppe afluset
for disse, er en fordel.

Når de svarer, er det mand-ej-bold STØJ, og det er livet for kort til.

Mudderkastere skal ikke tvangsindlægges - de går frivilligt ind i en
getto og sump af forfængeligt selvbedrag og selvsving - who cares?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-03-06 19:26

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Rigtige mænd ser kun fordel i at blive plonket, for de der
> killfiltrer, er jo betonhoveder,
> der er uimodtagelige for nytænkning, og at få sin målgruppe afluset
> for disse, er en fordel.

Med Zyklon-B.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-06 20:35

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Med Zyklon-B.

Du har lovet argumenter for praktisk gavn af Einstein. Det glæder jeg
mig til.

Apropos killfiltrer, så var du med på Politiken Online midt i 90erne.
Var modemmerne ikke allerede dengang så hurtige, at der ikke var
gevinst ved at plonke?
Det har vel engang været et interessant cyberskældsord at påstå, at
man killfiltrer og derved mener selv at have højere status end den
plonkede, men er det ikke mærkeligt, at en dårlig cyberjoke lever
videre efter mere end ti år?

Rigtige usenettere gå stille og roligt udenom de emner og personer,
de ikke har tid til

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-03-06 20:51

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Du har lovet argumenter for praktisk gavn af Einstein. Det glæder jeg
> mig til.

Dem har du fået. Læser du ikke hvad jeg skriver?

> Apropos killfiltrer, så var du med på Politiken Online midt i 90erne.
> Var modemmerne ikke allerede dengang så hurtige, at der ikke var
> gevinst ved at plonke?

Jo, især da POL gik over til 28.800.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-06 01:53

> Dem har du fået. Læser du ikke hvad jeg skriver?

Sføli. Jeg nærlæste og fandt ingen logik og ingen facts, der kæder
Einstein-tanker sammen med praktiske fremskridt. Forklar i egne ord
hvordan et eller andet produkt/vare/service står på skuldrende af
relativity. Skamrosning/reklame er ikke bevis. Vi ved alle at
elektromotor står på skuldrene af Ørsted/Volta/Galvani. Og kemisk
analyse står på skuldrende af Dalton/Avogadro/Lavoisier. Men hvis
halvlederteknologi behøvede inspiration fra kvantesprings-opdagelsen,
som Max Planck foretog, så behøver det da ikke filosofisk uddybning om
at nu gælder ikke Newton og nu er der usikkerhed og komplementaritet
og lignende godtkøbssnak.

> Jo, især da POL gik over til 28.800.

Kan man tilkende fornuft til de, der idag muntrer sig med
cyberskældsordet "jeg har X i mit killfilter"
-----------------------
Og vedr Zyklon B, som du har bragt ind i tråden, og som du klogt kæder
sammen med kun desinfektion vedr insekter (aflusning) - kan du øjne
andre årsager til at tro på menneskegaskammerteori vedr WW2, end
tvivlsomme øjenvidner?

Fra : Claudio Adam

Dato : 12-03-06 03:43

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

>tvivlsomme øjenvidner?

Jeg tænker det ligeledes har noget med at være:
" Inde i varmen, Klubben ".

- Naturligvis som Fupfirmaet " Nobel ".
( se, Kejserens Nye Klæder ).

Hilsen Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 12-03-06 03:46

Claudio Adam <kraka@3Z739c.dk> (slet 3Z739) skrev:

>Jeg tænker det ligeledes har noget med at være:
> " Inde i varmen, Klubben ".
>
>- Naturligvis som Fupfirmaet " Nobel ".
> ( se, Kejserens Nye Klæder ).
>
>Hilsen Adam.

NB. Se pris: ( Nobel Pris. )

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-03-06 09:46

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Du har lovet argumenter for praktisk gavn af Einstein. Det glæder jeg
> mig til.

Dem har du fået masser af adskillige gange.

GPS er ikke realistisk mulig uden Einstein.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-06 12:23

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Dem har du fået masser af adskillige gange.

Prøv du i egne ord hvis du har forstået "argumenterne". Så må det jo
være let for dig, ikke....

> GPS er ikke realistisk mulig uden Einstein.

Alle er flygtet og har ikke gjort deres forsøg på logisk procedure
færdig. En kæde er ikke stærkere end det svageste led
Vedr abombe stirrer man sig blinde på en ligegyldig formel om at
dobbelt masse giver dobbelt energi. Big surprice.
Vedr kvanter har Perlsø forsøgt sig med en engelsksproget eksperts
lovprisning - men trial and error klarede alle problemer.
Og var ikke guided af andet end fx Frauenhofske spektrallinier fra
1850.(og efterfølgende Bunsen, Kirchhoff og Planck tolkning der rummer
indsigt - som dog måske også var unyttig. Kernefysikerne var epigoner
når bortset fra Becquerel, Geiger, Rutherford og Hahn. Banebrydende
Schockley var empiriker og gavnedes ikke af Bohr-model el lign. Det
gjorde hverken laser eller chips udvikling
Vedr GPS klares småfejl af succesive approximationer. Forklar dit
postulat.

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-03-06 13:05

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Dem har du fået masser af adskillige gange.
>
> GPS er ikke realistisk mulig uden Einstein.

Er det så min GPS der er urealistisk mulig, eller lever ham der Einstein
stadig?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-03-06 16:17

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> writes:

> Er det så min GPS der er urealistisk mulig, eller lever ham der Einstein
> stadig?

Einstein forklarede hvorfor atomurene i GPS-satelitterne ikke går
præcist, hvilket er nødvendigt at vide for at kunne omregne til
placering på kloden.

Bo Warming mener at tilstrækkelig høj nøjagtighed kan opnås med visuel
triangulering.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-03-06 17:33

On 14 Mar 2006 16:16:51 +0100, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

>Bo Warming mener at tilstrækkelig høj nøjagtighed kan opnås med visuel
>triangulering.

i sig selv ikke ringe hvis bare BW vil vedkende at jorden er rund

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-06 18:46

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message

> i sig selv ikke ringe hvis bare BW vil vedkende at jorden er rund

Pga min færdiggjorte uddannelse i fysik og kemi er jeg nok en af de
usenettere, der tidligst var informeret om GPS og finesserne omkring
satelitter og stedbestemmelse udfra disse.

Bo MM lever i en stenalder-univers, hvor han ikke ser andre løsninger
på sin uenighed med Glistrup, end at bakke op om lemlestelsforsøgene
ved diverse udendørsmøder, som hans autonome og islamistiske venner
har udført mod denne fredelskende pensionist

Jeg foreslår en mindre stenalder-agtig debat

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-03-06 12:40

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Pga min færdiggjorte uddannelse i fysik og kemi er jeg nok en af de
> usenettere, der tidligst var informeret om GPS og finesserne omkring
> satelitter og stedbestemmelse udfra disse.

Informeret, jovist, men betyder det at du nu accepterer at
relativistiske forholdsregler er nødvendige i forbindelse med GPS?

> [...]
> har udført mod denne fredelskende pensionist
>
> Jeg foreslår en mindre stenalder-agtig debat

Ikke noget problem. Skal vi placere tidspunktet før eller efter
Einsteins banebrydende fysiske opdagelser?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : B. Enny

Dato : 15-03-06 15:15

> [...]
>

> Ikke noget problem. Skal vi placere tidspunktet før eller efter
> Einsteins banebrydende fysiske opdagelser?

gaaaabbbbbb

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 01:43

> Informeret, jovist, men betyder det at du nu accepterer at
> relativistiske forholdsregler er nødvendige i forbindelse med GPS?

Koncentrer dig om at bevise Einstein gavn - og gå mindre op i hvad jeg
accepterer.
Jeg er nysgerrig om nogen kan argumentere for at relativity-formel var
nødvendig for at kompensere for relativity. Der er meget man kan
kompensere for, fx luftmodstand, uden at kunne beregne det.

> Ikke noget problem. Skal vi placere tidspunktet før eller efter
> Einsteins banebrydende fysiske opdagelser?

Science er ikke forskellig på forskellige tidspunkter. Argumenter,
objektivt

Fra : B. Enny

Dato : 16-03-06 07:57

--

B. Enny

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-03-06 08:38

> Koncentrer dig om at bevise Einstein gavn - og gå mindre op i hvad jeg
> accepterer.

Nej, for når du skriver ovenstående, er det i lodret modsætning med at
du ikke accepterer at relativititet er nødvendigt i GPS-regi.

> Jeg er nysgerrig om nogen kan argumentere for at relativity-formel var
> nødvendig for at kompensere for relativity. Der er meget man kan
> kompensere for, fx luftmodstand, uden at kunne beregne det.

Nøgleordet er som altid forudsigelighed, som er det afgørende skridt
fra empiri til teoretisk videnskab.

Den relativistiske kompensation gør at man kan FORUDSIGE med høj
nøjagtighed, istedet for at skulle kompensere med lav nøjagtighed da
man kun nkan måle og ikke beregne.

Dit problem her er jo at man kan forudsige relativistiske effekter som
kan eftervises med meget stor nøjagtighed, og som ellers skal
"kompenseres". Videnskabeligt er det et meget stærkt argument for at
det er en god teori, og alternativer skal kunne give BEDRE forudsigelser.

> Science er ikke forskellig på forskellige tidspunkter. Argumenter,
> objektivt

Jo, det er. Einsteins opdagelser viste at verden ikke skalerer
uendeligt stort eller uendeligt småt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 08:59

> Nej, for når du skriver ovenstående, er det i lodret modsætning med
> at
> du ikke accepterer at relativititet er nødvendigt i GPS-regi.

Når ingen kan gennemføre et logisk ræsonement om at GPS står på
skuldrene af relativity, så er jeg TVIVLER.
Altså hverken accepterer eller benægter.

> [...]
> at
> det er en god teori, og alternativer skal kunne give BEDRE

Intet ikke-Newtonsk er bevist
Rømers teori om at den af ham målte lyshastighed er den hurtigste der
findes, er måske gal - hvem ved?
Evighedsmaskine er ikke modbevist, selvom du og jeg finder det
usandsynligt at den opfindes.Tænk dybt.
Relativity er postulat, men jeg er bestemt åben for, at der en dag
viser sig noget brugbart eller bevisligt, fx til forudsigelser.
GPS-justering for evt relativity-effekt kunne nok være sket ved at
prøve sig frem, og uden Einstein-filosofien.
Som du godt må kalde fysik og opdagelse, men måske det er fatamorgana
for eksperimenter og astronomi, der IKKE MODSIGER, er ikke bevis.
Bøjer man sig for USA-PR om Einstein-gavn uden at en uvildig forsker
har gennemgået beviskæden og populariseret, så er man autoritetstro
med slavemoral, altså man hylder magt-er-ret. Det finder jeg farligt.

> Jo, det er. Einsteins opdagelser viste at verden ikke skalerer
> uendeligt stort eller uendeligt småt.

Einstein filosoferede og opdagede intet empirisk.
Uendelighed i stort og småt er banal for dem der kan tænke.
Forklar din "skalerer" metafor
Einstein mente at universet krummer. Hvordan kan et uendeligt rum være
som en agurk og krumme. Han var DIGTER og showman, især.
Men havde god presse for sejrherrerne skriver historien
USA fik bl.a. WW1+2 op at stå fordi empirisk forskning var de så gode
til, at de vandt handelskrigene, og det gjorde USA misundelig.
Det kan jeg heller ikke bevise. Kan argumentere imod tesen?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-03-06 10:55

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Intet ikke-Newtonsk er bevist

Nonsens. Har du aldrig hørt om time dilation i forbindelse med
partikelacceleratorer, hvor kortlivede partiker tager en evighed om at
henfalde, fordi de er accellereret op til nær lysets hastighed?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 12:06

> [...]
> at
> henfalde, fordi de er accellereret op til nær lysets hastighed?

Jo og jeg har også hørt om at en astronomisk afvigelse forklares ved
universets relativistiske krumning

Det virker som om at alt man ikke forstår, kan skubbes ind i en sort
box og kaldes relativistisk

Men hvis du kan forklare din time dilation og hvorfor at mysteriet
ikke kan have andre forklaringer end den efter Einsteins død opfundne
einstinske, så er jeg nysgerrig.

Især hører jeg gerne hvorfor du mener at transistor som erstatning af
radiorør blev fremmet af kvantemekanik. Her havde du et link som du
selv troede på. Forklar i egne ord, hvilke eksperimenter Schockley
blev ledet til af Planckske, Bohrske eller Einsteinske
model-digtninger om "græsset må ikke betrædes" mellem
elektronbanerne - dem der idag kaldes hybrider eller elektronskyer,
fordi før-1960-modellerne alle var ubrugelige. Det er da smukt at lave
lignelser om miniplanetsystemer i atomer. Men der er altid alternative
forklaringer og "alt er komplementært" altså "Alt flyder" - vi er på
Heraklit-niveau igen..

At sætte ord på er ikke at bevise at noget er en flaskehals.

Rigtig komisk er når superstrenge fortælles om af Anja Philipsen eller
lignende halvstudert røver. Altid loves at et gennembrud er lige om
hjørnet.
Aldrig påvises praktisk gavn.
Er du videnskabelig, når du kalder noget "nonsens" ,som du har en vag
fornemmelse af , at du har et modargument imod. Gå efter bolden.
Engang kaldte man 90% af DNA for nonsens-DNA. Idag erkendes at ting
kan have logik som vi ikke forstår, og ofte har det.

Fra : B. Enny

Dato : 16-03-06 16:49

> [...]
> det er en god teori, og alternativer skal kunne give BEDRE forudsigelser.

> Jo, det er. Einsteins opdagelser viste at verden ikke skalerer

som i dog ka - fjolser

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 17:37

> som i dog ka - fjolser

Hvem ka? Bilka. Nej - INGEN KAN påvise praktisk gavn af den matematik
som Einstein forlystede med. Den har skabt job til mange
matematiklærere, for folk tror at atombomben krævede mere avanceret
math end at tælle til uranisotopmassen 238. For Einstein, Oppenheimer,
Teller osv lod sig ofte fotografere foran tavler med integraltegn.
Math er god hjernegymnastik, så det går nok. Men i ti år har
relativity-fan-usenettere vist sig at være autoritetstro som
KejserensNyKlær-vanetænkerne og uden logik og facts. Er man fjols,
fordi man gerne vil tilbunds i denne udfordring?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-06 18:40

> Einstein forklarede hvorfor atomurene i GPS-satelitterne ikke går
> præcist, hvilket er nødvendigt at vide for at kunne omregne til
> placering på kloden.

GPS står på skuldrende af
1. kineserne der opfandt raketter
2.nazifysikere der fik opdateret teknikken så satelitter kan sendes i
bane
3. radioforskere
4. lysets hastighed forskere til forbedring af afstandsmåling op til
GPS-satelitterne
5. Euklidsk geomeri.

Blandt de mange fejlkilder der skal kompenseres for via finjustering
er MÅSKE en tidsforsinkelse af relativistisk oprindelse - som Einstein
har teoretiseret om uden at hans berømte formel med kvadratrod i
nævneren nogensinde er blevet bevist at være korrekt.

Det er latterlig ønsketænkning at Einstein, der aldrig skrev et ord om
GPS (og døde før det var kendt) har ære for de succesive
approximationer, der via trial and error klarer ærterne.

> Bo Warming mener at tilstrækkelig høj nøjagtighed kan opnås med
> visuel
> triangulering.

Her styrtdykker Thorbjørn Ravn Andersen til Bo M Mogensen niveau, når
han ud af den blå luft opdiger at jeg skulle have skrevet om visuelle
teknikker.

Selvfølgelig er sådant vanvid a la løgnene om at jeg skulle havet
støttet nazi-racisme om jødefysik, hvilket de sidste ti år har været
dk.videnskab aktivisternes vedvarende og eneste argument imod mig -
når de i snesevis er kommet til kort vedr GPS og fissions-fysik.

Alene fordi vi alle ved at GPS fungerer om natten er Thorbjørn Ravn
Andersen langt ude nær han ævler om visuel teknik

Københavns Byret har fastslået at der ikke er gnist af antisemitisme i
mine skriverier. Der er heller ikke ævl af den slags som Thorbjørn
Ravn Andersen opdigter

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-03-06 18:51

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Københavns Byret har fastslået at der ikke er gnist af antisemitisme i
> mine skriverier. Der er heller ikke ævl af den slags som Thorbjørn
> Ravn Andersen opdigter

Og alligevel har du ævlet løs imod jøder og jødiske/teorietiske
videnskabsfolk i et årti.

"Dine handlinger taler så højt at jeg ikke kan høre et ord af hvad du
siger"

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-06 02:50

> [...]
> videnskabsfolk i et årti.
> "Dine handlinger taler så højt at jeg ikke kan høre et ord af hvad

Byretsdommeren har studeret det værste af det værste som journalist
Martin Lindblom fra Modkraft kunne fremlægge som som tegn på
jødemodvilje eller jødekritik i mine samlede posts
Han kunne intet finde.
Men Peter Bjørn Perlsø ser spøgelser ved højlys dag. Hallucinerer?

Mange har påstået link om jødefysik som deres bærende indicie i de ti
år, men har aldrig ville åbne og copypaste fra linket, som er kritik
af naziernes racisme i naturvidenskab.

Men Perlsø har nu en spændende, ny indfaldsvinkel - ikke mine ord, men
mine handlinger.

Ja , på Politiken Online var der en Rene Brinck, der skrev, at "Bo
Warming spiser helstegte jødebørn til morgenmad."
Har Perlsø en video af dette?. Kender han begrebet humor?

Jeg kritiserer Newton så meget, som jeg kritiserer Einstein og
halvjøden Bohr. Jeg går efter bolden, ikke manden. Det sku du prøve.

Fra : B. Enny

Dato : 15-03-06 09:38

Bo Warming wrote:

> Ja , på Politiken Online var der en Rene Brinck, der skrev, at "Bo
> Warming spiser helstegte jødebørn til morgenmad."
> Har Perlsø en video af dette?. Kender han begrebet humor?

så smid gerne et link....

--

B. Enny

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-03-06 12:49

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Jeg kritiserer Newton så meget, som jeg kritiserer Einstein og
> halvjøden Bohr. Jeg går efter bolden, ikke manden. Det sku du prøve.

Det tror jeg ikke på, beklager. Jeg mindes ikke at have set dig
kritisere Newton overhovedet. Kan du ikke lige støve nogen indlæg op
hvor det sker?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : B. Enny

Dato : 15-03-06 15:16

--

B. Enny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-03-06 18:51

> [...]

> GPS (og døde før det var kendt) har ære for de succesive
> approximationer, der via trial and error klarer ærterne.

Nej det gør ej.

Og stop forhelvede med din evindelige nedgøring af Einstein og andre
jøder. Du vil aldrig blive taget seriøst sålænge du nærer had overfor
den gruppe. Tag det venligsttil efterretning.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : B. Enny

Dato : 14-03-06 23:13

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]
> jøder. Du vil aldrig blive taget seriøst sålænge du nærer had overfor
> den gruppe. Tag det venligsttil efterretning.

århhhhh - så hold dog jeres kaje

--

B. Enny

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-03-06 12:43

> [...]

> har teoretiseret om uden at hans berømte formel med kvadratrod i
> nævneren nogensinde er blevet bevist at være korrekt.

Nøp. Helt sikkert.

Der er konstateret relativistiske tidsændringer blot ved almindelige
flyrejser (krævede dog atomure).

> Det er latterlig ønsketænkning at Einstein, der aldrig skrev et ord om
> GPS (og døde før det var kendt) har ære for de succesive
> approximationer, der via trial and error klarer ærterne.

Men du vil godt give Euklid æren for geometrien du vil bruge, selvom
han er længe død og borte?

> Her styrtdykker Thorbjørn Ravn Andersen til Bo M Mogensen niveau, når
> han ud af den blå luft opdiger at jeg skulle have skrevet om visuelle
> teknikker.

Ok - vil du modsige at du mener at triangulering er tilstrækkelig?

Hvordan skal denne triangulering foregå. Forklar step for step, tak.

> Alene fordi vi alle ved at GPS fungerer om natten er Thorbjørn Ravn
> Andersen langt ude nær han ævler om visuel teknik

Jamen, så korriger mig. Hvordan skal det så virke?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : B. Enny

Dato : 15-03-06 15:15

> [...]
>
> Hvordan skal denne triangulering foregå. Forklar step for step, tak.

> Jamen, så korriger mig. Hvordan skal det så virke?

mere gab

--

B. Enny

Fra : B. Enny

Dato : 14-03-06 23:00

> [...]
> placering på kloden.
>
> Bo Warming mener at tilstrækkelig høj nøjagtighed kan opnås med visuel

hvad med en gang strangulering

--

B. Enny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-03-06 23:59

B. Enny <b.enny@b.enny> wrote:

> hvad med en gang strangulering

Det lyder frækt. Hvad koster det?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : B. Enny

Dato : 15-03-06 09:34

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Det lyder frækt. Hvad koster det?

hvis du strangulerer koster det ikke, men giver afkast
- indtil da minder det mere om opkast

--

B. Enny

Fra : T.Liljeberg

Dato : 11-03-06 18:12

On Mon, 06 Mar 2006 22:08:20 +0100, in dk.politik "B. Enny"
<b.enny@b.enny> wrote:

>rigtige mænd bruger ikke killfilter

rigtige mænd bruger deres kill-filter som de finder for godt, men
rigtige mænd har ikke behov for i tide og utide at fortælle andre om
kill-filteret

Fra : B. Enny

Dato : 11-03-06 18:20

T.Liljeberg wrote:

> rigtige mænd bruger deres kill-filter som de finder for godt, men
> rigtige mænd har ikke behov for i tide og utide at fortælle andre om
> kill-filteret

jamen, så skulle du da holde bøtte....

--

B. Enny

Fra : @

Dato : 11-03-06 19:28

On Sat, 11 Mar 2006 09:11:36 -0800, T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

>rigtige mænd bruger deres kill-filter som de finder for godt, men
>rigtige mænd har ikke behov for i tide og utide at fortælle andre om
>kill-filteret

hva' er et killfilter?

kan det bruges mod muhammedanere

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-03-06 23:02

T.Liljeberg wrote:

> rigtige mænd bruger deres kill-filter som de finder for godt, men
> rigtige mænd har ikke behov for i tide og utide at fortælle andre om
> kill-filteret

Det er almindelig høflighed at fortælle folk, når man filtrer dem, så de
pågældende ikke spilder tid på at skrive til folk, der ikke læser det.

Per V.
--
Forslag til ny "Goodwin"-regel: Den, der bruger "Kejserens nye
klæder"-argumentet, har tabt.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-06 02:57

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Det er almindelig høflighed at fortælle folk, når man filtrer dem,
> så de pågældende ikke spilder tid på at skrive til folk, der ikke
> læser det.

Og disse fjolser, der råber JEG ER EN NAR
ved at prale af, at de stikker hovedet i en busk som en struds -
- har du nogensinde oplevet, at disse mudderkastere udstrålede
HØFLIGHED?

På usenet skriver man ikke til en person, men til en newsgroup.

Men hin enkelte er flygtet er uvæsentligt, det er et større
fællesskab, der er målgruppen.

Når der killfiltres, er det, som når tabere vælter skakbrættet, fordi
de erkender sig overvunden, nedgjort og argumentløs.

Fra : B. Enny

Dato : 12-03-06 03:04

Per Vadmand wrote:

> Det er almindelig høflighed at fortælle folk, når man filtrer dem, så de
> pågældende ikke spilder tid på at skrive til folk, der ikke læser det.
>
> Per V.

det er der da sikkert mange der gør alligevel

--

B. Enny

Fra : Martin Bak

Dato : 12-03-06 17:38

"B. Enny" <b.enny@b.enny> skrev i en meddelelse

> det er der da sikkert mange der gør alligevel

Yep.. Lad os allesammen plonke hinanden. Så kan vi i fællesskab have gruppen
for os selv..

--
Martin
Nyeste sang: http://users.cybercity.dk/%7Edsl157073/mia&mio.mp3

Fra : B. Enny

Dato : 12-03-06 18:27

Martin Bak wrote:

> Yep.. Lad os allesammen plonke hinanden. Så kan vi i fællesskab have gruppen
> for os selv..

LOL

--

B. Enny

Fra : sdsf

Dato : 12-03-06 18:39

Martin Bak skrev:

> Yep.. Lad os allesammen plonke hinanden. Så kan vi i fællesskab have gruppen
> for os selv..

Hvad betyder det der "plonk" egentlig?

Nu har jeg snart set det mange gange. Jeg er normalt meget nysgerrig,
men her har jeg hele tiden haft på fornemmelsen at begrebet ikke er
særlig interessant.

Fra : B. Enny

Dato : 12-03-06 19:43

sdsf wrote:

> Hvad betyder det der "plonk" egentlig?
>
> Nu har jeg snart set det mange gange. Jeg er normalt meget nysgerrig,
> men her har jeg hele tiden haft på fornemmelsen at begrebet ikke er
> særlig interessant.

*PLONK*

--

B. Enny

Fra : sdsf

Dato : 12-03-06 21:02

B. Enny skrev:

> *PLONK*

Du ved måske heller ikke hvad det betyder?

Fra : B. Enny

Dato : 12-03-06 22:32

sdsf wrote:

> Du ved måske heller ikke hvad det betyder?

joda - det er den lyd det giver når man spiller tennis med to
stegepander og en golfkugle og når kampen er meget kort.

der er nogle kampe der er længere, og så lyder det sådan her:

*PLONK**PLONK**PLONK**PLONK**PLONK**PLONK*

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 21:53

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder det der "plonk" egentlig?

Faktisk opfandt den gamle kommunist og overvikar Wilstrup denne lyd.
Han er kendt for at "plonke" løs af folk, han ikke er enig med.
Så det er altså lyden af Wilstrups hoved, der rammer tastaturet.
Du kan kende ham ude i byen på, at han altid render rundt med Q W E R T Y i
panden, altså spejlvendt...

Fra : sdsf

Dato : 12-03-06 23:05

Jim skrev:
> [...]
> Så det er altså lyden af Wilstrups hoved, der rammer tastaturet.
> Du kan kende ham ude i byen på, at han altid render rundt med Q W E R T Y i

Ok, når det er opfundet af selveste Hr. Wilstrup må det altså være
noget godt og rigtig noget.

Citater:

"Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup

"Sædblærespænding er dog noget velkendt noget." Wilstrup

Fra : Wilstrup

Dato : 12-03-06 23:14

> [...]

løgn nummer 1.

Løgn nummer 2.

Løgn nummer 3.

> Ok, når det er opfundet af selveste Hr. Wilstrup må det altså være
> noget godt og rigtig noget.

Løgn nummer 4 - også selvom konklusionen naturligvis er sand.

> Citater:
>
> "Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup

sandhed nummer 1.

> "Sædblærespænding er dog noget velkendt noget." Wilstrup

Sandhed nummer 2. - også blevet bekræftet senere.
--
Wilstrup

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-06 23:51

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

Hvis der nogensinde udskrives et verdensmesterskab i selvhøjtidelighed, må
du være selvskreven som ubetinget storfavorit.

Fra : sdsf

Dato : 12-03-06 23:55

Wilstrup skrev:
> [...]
>
> sandhed nummer 1.
>
> Sandhed nummer 2. - også blevet bekræftet senere.
Fint og godt lige at få det sat på plads og nummereret.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-06 07:53

> [...]

NOGEN KALDER DET LIBIDO
Men det kan være så påtrængende som urinblæde-overtrykket, og mange
mænd associerer til noget i skridtet, når de kører ud i byen for at få
noget fisse-

At tusind sexologi-forskere(fx professor dr med overlæge Preben
Hertoft) i årtier brugte det videnskabelige dengang-veletablerede ord
inden videnskabs-moden skiftede,
gør Wilstrup og mig kloge og modsigerne dumme

Fra : sdsf

Dato : 13-03-06 10:10

Bo Warming skrev:
> [...]
> inden videnskabs-moden skiftede,
> gør Wilstrup og mig kloge og modsigerne dumme

Jeg har alrdig draget Wilstrup og Warmings klogskab i tvivl.
Det kunne aldrig falde mig ind.

Citater:

"Jeg søger at være dybt logisk, men hvis
irrationelt spinoff bidrager til sandhedssøgning,
så er jeg på rette spor." Bo Warming

"Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup

"Livmoderen, det verdensregerende organ" Bo Warming

Fra : Wilstrup

Dato : 13-03-06 21:26

> Jeg har alrdig draget Wilstrup og Warmings klogskab i tvivl.
> Det kunne aldrig falde mig ind.

Jeg ved ikke med Warming - men jeg er meget klog! Og mht. sædblærespænding,
så er det altså korrekt nok.

> "Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup

Sagt til hvem? For i sammenhængen har det naturligvis været 100 procent
korrekt!

--
Wilstrup

Fra : B. Enny

Dato : 13-03-06 11:52

Bo Warming wrote:
> [...]
> inden videnskabs-moden skiftede,
> gør Wilstrup og mig kloge og modsigerne dumme

Som du dog vrøvler, menneske!

Du sku ta al den energi du nu bruger på tasterne og bruge den lidt i
bukserne i stedet, bare en gang i mellem.

Libido omsættes bedre til sæd end et-taller og nuller, hvis det endelig
skal være.

OG NEJ!! Vi vil ikke høre om det!!

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-06 12:54

> [...]
> bukserne i stedet, bare en gang i mellem.
> Libido omsættes bedre til sæd end et-taller og nuller, hvis det

Måske hjernen fungerer som en komputer via 1-0 systemet , men det er
ligegyldigt.

Libido er livskraft og jeg sublimerer p.t. det allermeste af min i
ikke-erotik - da jeg var ung og ikke havde løbet hornene af mig var
det anderledes.
Jeg har aldrig påstået at sædblæretryk kan måles i promille af
atmosfære.

Jeg udelukker ikke at noget jeg skriver er vrøvl,
"At fejle er menneskeligt, -
- at vedblive at handle udfra en erkendt fejl er uklogt" Romersk
ordsprog.
Men skal jeg og andre erkende VRØVL må du præcisere.
- hvad konkret ser du ulogik i eller er i strid med facts, du tror
på.?

Fra : B. Enny

Dato : 13-03-06 07:42

Wilstrup wrote:

> Sandhed nummer 2. - også blevet bekræftet senere.

den slags spændinger skal bare masseres så forsvinder de

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-06 04:04

> den slags spændinger skal bare masseres så forsvinder de

Sædtryk skyldes overopfyldning at både prostata, bitestikler og
sædblærer
Førstnævnte masserer bøsser via endetarmen
Men deres påståede kvindeagtige (gentagelige) orgasme derved, er ikke
om kirteltømning,

Når biologisk styret sexlyst distraherer fra at få noget vigtigt
gjort, fx arbejde for muslimudvisning, så er det godt at onani som
massage kan holde sædblærespændingen på lavt blus

Måske muslimer er for snerpede til at onanere og det bidrager til at
de formerer sig som rotter.
Den bevidstgjorte vesterlænding tænker på andre måder at maximere
trivsel for sine nærmeste, end befolkningseksplosion som redskab for
helligkrig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-06 21:44

> Det er almindelig høflighed at fortælle folk, når man filtrer dem, så
> de pågældende ikke spilder tid på at skrive til folk, der ikke læser
> det.

Det bliver altså ikke mere rigtigt af, at du vedbliver med at påstå det.

Fra : B. Enny

Dato : 12-03-06 22:33

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver altså ikke mere rigtigt af, at du vedbliver med at påstå det.

ja - det er faktisk uhøfligt at gentage sig selv

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-06 22:43

Tony skrev den 05-03-2006 14:15:
> [...]
> homofil.
> Hellere kneppe en stinkende død nonne, end risikere at blive kneppet i røven

Hvordan ved du det?