Phidget problemer
Fra : Michael [2800]

Dato : 11-02-06 11:48

Er der nogen af jer der kender til Phidget ellers skulle I måske lige
kigge her: phidgets.com og phidgetsusa.com, men det var ikke det jeg ville.

Jeg har brug for noget hjælp. Jeg har indvisteret i et Phidget Interface
kit 0/0/4 og jeg har ikke kunne

finde noget ordenligt hjælp/dokumentation.
Jeg kan ikke få åbnede for relæerne så jeg kan få lys i min lampe så
hvis der er nogen af jer der ved hvordan det gøres høre jeg det gerne.
Jeg har fået kontakt til skidtet med nedstående kode som jeg har scorede
fra et eksempel som desvære ikke fortæller mig hvad jeg skal gøre for at
åbne for pågældende relæer.

var
ifkit1: IPhidgetInterfaceKit;
MyManager: IPhidgetManager;

procedure TForm1.EventManagerAttach(Sender: TObject; const PHIDGET:
IPhidget);
begin
ifkit1 := CoPhidgetInterfaceKit.Create;
ifkit1.Open(false, Phidget.SerialNumber);
InterfaceKitEvents.Connect;
end;

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
MyManager := CoPhidgetManager.Create;
EventManager.Connect( MyManager );
end;

--
/michael

Fra : John

Dato : 12-02-06 19:57

"Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> InterfaceKitEvents.Connect;
> end;
>
> procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

Skriver og læser du fra de rigtige addresser?
Er der strøm nok til at åbne relæerne?
Har du byttet om på +/-?
Kan du måle noget som helst på udgangene?

Jeg har ganske vist ikke det print selv, men er det ikke det Brink sælger?

Måske får du bedre hjælp i en elektronik gruppe..

John