Notifier?
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-02-06 11:21

I Novel Groupwise findes en "Notifier" som ligger som ikon i systrayen og
fortæller om der er mail således at man ikke skal ha' Groupwise åbent hele
tiden. Findes noget ligndende til OutLook 2003?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 12:28

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>fortæller om der er mail således at man ikke skal ha' Groupwise åbent hele
>tiden. Findes noget ligndende til OutLook 2003?

Gå i Funktioner / Indstillinger/ e Mail Indstillinger / Avancerede e Mail
Indstillinger
venlig hilsen
Bjarne

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-02-06 15:54

"Bc" <NoName> skrev i en meddelelse

> "Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse

> Gå i Funktioner / Indstillinger/ e Mail Indstillinger / Avancerede e Mail
> [...]
Kræver det ikke at Outlook kører hele tiden? I Groupwise er det kun
Notify.exe som starter op hvorefter man logger på mailsystemet og herefter
bliver mindet om aftaler og indkommende mails. Skal disse så læses startes
selve Groupwise. Det kører i et Intranet vel at mærke.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : John

Dato : 11-02-06 16:17

"Peter Jensen" skrev i en meddelelse

> [...]
>tiden.

> Findes noget ligndende til OutLook 2003?

Nogle bud:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=outlook+mail+notifier&search=Search&lc=1&action=s

Mvh John

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-02-06 16:30

> Nogle bud:
> http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=outlook+mail+notifier&search=Search&lc=1&action=s
>
> Mvh John

Jeg prøver!

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-02-06 16:47

> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

Det var ingen succes - Outlook skal jo køre hele tiden alligevel.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : John

Dato : 11-02-06 17:11

"Peter Jensen" skrev i en meddelelse

> Det var ingen succes
> - Outlook skal jo køre hele tiden alligevel.

Det var jo ikke lige meningen. Har du kigget på dem allesammen...?

Flere:
http://www.snapfiles.com/Freeware/comm/fwemcheck.html

Til mine 6 mail konti bruger jeg lynhurtige ePrompter (også på listen).

Mvh John

Fra : Jacob Ask

Dato : 11-02-06 17:10

Peter Jensen wrote:
> I Novel Groupwise findes en "Notifier" som ligger som ikon i systrayen og
> fortæller om der er mail således at man ikke skal ha' Groupwise åbent hele
> tiden. Findes noget ligndende til OutLook 2003?

Jeg har tidligere benyttet easycheck. Et lille program der tjecker din
mailserver for nye mails (virker ikke så hensigtsmessigt med imap, da
der her hele tiden er mails på serveren).

kan findes her:
http://www.freedownloadscenter.com/Email_Tools/Mail_Notification_Tools/EasyCheck.html

Mvh
Jacob Ask

Fra : Jesper Sloth

Dato : 11-02-06 17:26

> [...]
>fortæller om der er mail således at man ikke skal ha' Groupwise åbent hele
>tiden. Findes noget ligndende til OutLook 2003?

Hej

Jeg har gode erfaringer med Poppy for Windows

http://www.ferieforalle.dk/messesektion/dk-ferie.htm

Mvh

Jesper

Fra : Jesper Sloth

Dato : 11-02-06 17:31

"Jesper Sloth" <sloth@tele2adsl.snydt.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg har gode erfaringer med Poppy for Windows
>
> http://www.ferieforalle.dk/messesektion/dk-ferie.htm
>
> Mvh
>
> Jesper

Hej Igen

Ups!!

Det gik ikke så godt, havde lidt flre vinduer åbne end jeg kunne handle....
men her skulle være det rigtige link.

http://www.snapfiles.com/download/dlpoppy.html

Mvh

Jesper

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-02-06 19:19

> [...]
>fortæller om der er mail således at man ikke skal ha' Groupwise åbent hele
>tiden. Findes noget ligndende til OutLook 2003?

Tak for alle svarene. Jeg eksperimenterer lidt med ePrompter.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen