Installation af WOW fører blot til at mask~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 10-02-06 22:03

Hej

Jeg har lavet en kraftig PCer til en gut, der er vild med WOW.

Desværre melder han mig, at når han har indlæst de 4 CDere, som
World of Warcraft skal installeres fra, genstarter maskine
blot?????

Der er tale om en AMD 64 3400+ med 1024 400 MHz DDR ram
2x200Mb Sata diske og et Nvidia GeForce 6600 256Mb ram.
Windows XP Pro med Servicepack 2 installeret.

Er det en kendt problem? Hvad er den bedste løsning?

TIA

Henning

Fra : Ulrik

Dato : 19-04-06 19:50