Club-3D FX5200
Fra : Jens

Dato : 10-02-06 21:51

Hej

Jeg har et sprit nyt FX5200 128 Mb fra Club-3D. Kortet har DVI-I, VGA samt
TV-out.

Mit LCD-TC har DVI-D input (altså et rent digitalt DVI-input).

Når jeg forbinder Club-3D kortet til TV'et kommer der ingen billede på
TV'et. Grafikkortet kan "se" TV'et (det fortæller at der nu er tilsluttet et
"MURICA 32-1". Jeg sætter grafikkortet op til "klon" således at det skal
vise samme billede på VGA og DVI udgang.

Hvir jeg forbinder juniors Acter TravelMate 8104 med DVI output til samme
kabel og TV - kommer der et fint billede på!

Kan det være andet end et "defekt Club-3D" kort?

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 12:38

"Jens" <mugarbeFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabel og TV - kommer der et fint billede på!
>
> Kan det være andet end et "defekt Club-3D" kort?

Muligvis, men med hvilken opløsning kører din / Acer'en ? Det kunne nemt
være pga. for høj opløsning eller lign. opsætning.

Fra : Jens

Dato : 14-02-06 13:48

> Muligvis, men med hvilken opløsning kører din / Acer'en ? Det kunne nemt
> være pga. for høj opløsning eller lign. opsætning.

Jeg kører 1360x765 (ca). PC'en ser det rigtige TV (monitor) og sætter max
opløsning til LCD'en native opløsning. Jeg har prøvet at sætte grafikkortet
til en lavere opløsning, men ingen forskel her. Acer'en kørte med 16xx x
10xx og det billede der kom på TV'et var "for stort", men der KOM et
billede.

/Jens