Fastelavn
Fra : kb

Dato : 10-02-06 18:25

Hejsa,

ved ikke om dette er rigtig gruppe?
Leder efter nogle skabeloner til fastelavnspynt.
Håber nogen kan hjælpe :)

På forhånd tak

kb

Fra : Sybil

Dato : 11-02-06 12:04

kb wrote:
> Hejsa,
>
> ved ikke om dette er rigtig gruppe?
> Leder efter nogle skabeloner til fastelavnspynt.
> [...]

Hej
Prøv at kigge på http://www.papirclipzen.dk under papirklip.

Majken

Fra : kb

Dato : 11-02-06 14:03

Takker for hjælpen. Fandt en masse spændende og brugbart på den side til en
anden gang
Desværre var det ikke helt det jeg manglede nu. Er minus kreativ *suk*, og
manglede egentlig bare de dersens "simple" klip som alle børn kan lave og
sætte på deres ris (katte, tønder, masker mm).
Tak alligevel

kb

Fra : Nette

Dato : 12-02-06 21:48

"kb" skrev

> Desværre var det ikke helt det jeg manglede nu. Er minus kreativ *suk*, og
> manglede egentlig bare de dersens "simple" klip som alle børn kan lave og
> sætte på deres ris (katte, tønder, masker mm).

Har du overvejet at låne en bog på bibliotelet?

Nette