Act of War maps
Fra : Hagar

Dato : 10-02-06 18:17

Hej i gruppen

Er der en eller flere der har nogle links til maps til Act of War ?
Jeg har forsøgt lidt her og der, men det ender næsten i sider der ikke kan
vises. Man må også gerne sende til mig på mail, den virker fint.
Kommer der nok link og eller filer, så kunne jeg måske finde på at lave en
hjemmeside hvor de kan hentes.

Hagar

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 11-02-06 17:30

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vises. Man må også gerne sende til mig på mail, den virker fint.
> Kommer der nok link og eller filer, så kunne jeg måske finde på at lave en

Den officielle hjemmeside :

http://www.atari.com/actofwar/us/index.html

Et mindre udvalg i nye maps :

http://actofwar.filefront.com/

Alternativt, lav dine egne i den udemærkede mapeditor

Niels Svendsen

Fra : Hagar

Dato : 11-02-06 18:32

> [...]
>
> Et mindre udvalg i nye maps :
>
> http://actofwar.filefront.com/
>
> Alternativt, lav dine egne i den udemærkede mapeditor

Jeg har overvejet at lave nogle selv, men er det ikke noget der tager tid ?

Hagar

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 11-02-06 23:43

> Jeg har overvejet at lave nogle selv, men er det ikke noget der tager tid
> ?
>
> Hagar

Jo da, hvis de skal være gode

Fra : Kenneth

Dato : 12-02-06 10:06

"N.O.Svendsen" <nosmob-fjerndette-@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da, hvis de skal være gode

Eller for den sags skyld også hvis de bliver dårlige :)

Mvh Kenneth

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 12-02-06 11:43

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> skrev i en
meddelelse news:43eef936$0$142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "N.O.Svendsen" <nosmob-fjerndette-@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Eller for den sags skyld også hvis de bliver dårlige :)
>
> Mvh Kenneth

Man har jo lov at øve sig

Niels

Fra : Hagar

Dato : 13-02-06 23:59

Har du gennemført spillet, også på det aller sværeste ?
Jeg er i gang med sidste bane nu, men jeg kan ikke bygge en barak, og det er
jo ret vigtigt at kunne det, men den er der ikke i boksen hvor man skal
vælge hvad man vil bygge.
Er det en fejl i spillet eller hvad, det skal siges jeg har opgraderet til
sidste punkt, så det er ikke det. Det kunne selvfølgelig også være det der
er problemet

Hagar

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 14-02-06 08:35

> [...]
> sidste punkt, så det er ikke det. Det kunne selvfølgelig også være det der

Ja jeg har gennemført på sværeste niveau, jeg havde også lidt problemer med
sidste bane, jeg måtte starte på den 3 gange før den kørte ordentligt.

Niels

Fra : Hagar

Dato : 14-02-06 13:28

> Ja jeg har gennemført på sværeste niveau, jeg havde også lidt problemer
> med
> sidste bane, jeg måtte starte på den 3 gange før den kørte ordentligt.
>
> Niels

Ok, så det er spillet den er gal med så, jeg må bare prøve det samme som dig

Hagar

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 15-02-06 08:53

> Ok, så det er spillet den er gal med så, jeg må bare prøve det samme som
> dig så
>
> Hagar

Du skal følge banens delmål slavisk !
hvis du ikke udfører opgaverne i den rækkefølge spillet stiller dem går der
ged i den ;-(

Niels

Fra : Hagar

Dato : 15-02-06 12:49

> Du skal følge banens delmål slavisk !
> hvis du ikke udfører opgaverne i den rækkefølge spillet stiller dem går
> der ged i den ;-(
>
> Niels

Jeg har fra start fulgt opgaverne, men havde ikke mulighed for at bygge en
barak, men det kan jeg så nu, efter 2 forsøg, og det undre mig. Men for
pokker jeg får bank, jeg har taget det hvide hus tilbage, men nu har jeg
ikke én kampvogn tilbage, det er lidt surt. Den 3 og sidste bank er ved at
være tømt også, hmmmm

Hagar