grafik...!
Fra : spam@datacentral.dk

Dato : 10-02-06 11:52

Hej Gruppe

Jeg har set en pc hos Betafon.dk, under PC'ere en sølvpc, som
designmæssigt tiltaler mig.

Chipset er Intel 915GM+ICH6M.

Mit spørgsmål er så:

ICH6M hvad står det for?

Jeg er kun interesseret i PC'eren hvis den kan trække FIFA Manager
06.
Til forskel fra andre Manager spil, så ser man kampene i 3D, og det er
her jeg tror at systemet ville halte.

Nogle kommentar?

Hilsen
Carsten.

Fra : Bruno

Dato : 11-02-06 15:52

spam@datacentral.dk wrote:
> ICH6M hvad står det for?

Det er disc controller delen af chipsættet.

> [...]
> 06.
> Til forskel fra andre Manager spil, så ser man kampene i 3D, og det er

Hvorfor undersøger du ikke selv hvilken grafik chip maskinen har, så kan
du bagefter slå det op vha. gx. Google.

Mvh

Bruno