SWINE, et gratis spil (fuld version)
Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-02-06 01:40

Jeps, et helt gratis fuldversions-spil kan findes lige her:
http://gamershell.com/download_11942.shtml

Spillet er i god stil med Command & Conquer Generals, lidt mere humor er
tilføjet.
Grafikken er rimelig god og lydsiden er heller ikke blandt de værste.
Der skal dog lige forbederes på et halvstort download, 716 MB skal hentes
hjem, og ca. 1,5 GB HD plads skal benyttes til installation.

God fornøjelse til de der downloader

Mvh
Benjamin

Fra : Søren

Dato : 12-02-06 16:41

> [...]
> Der skal dog lige forbederes på et halvstort download, 716 MB skal hentes
> hjem, og ca. 1,5 GB HD plads skal benyttes til installation.

Tak for linket - den er da meget skæg Jeg er dog gået helt fast i en
kanin bane (med mig som kanin)... Carrot City - den hvor man skal forsvare
en by sammen med en anden deling som er gået tør for fuel og ammo. Jeg kan
godt forsvare byen længe, men jeg kan ikke holde den evigt og har ikke
"penge" nok til at købe flere. Jeg har nok prøvet 15 gange og i mange timer,
met lykkedes aldrig!

Hvad er formålet med banen? Skal man bare holde banen (hvor længe?) eller
skal man opdage noget bestemt i byen eller andre steder på kortet?

Fra : Søren

Dato : 12-02-06 18:29

> Hvad er formålet med banen? Skal man bare holde banen (hvor længe?) eller
> skal man opdage noget bestemt i byen eller andre steder på kortet?

Nu fandt jeg lige ud af at skippe en bane med en snydekode Hellere dét
end droppe spillet.