Sex er som abers pillen lus
Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-06 21:39

Når to aber flokken finder sammen og lavrang pelssoignerer højrang, så
er der maximal endomorfin-gennemstrømning i hjernen - max trivsel,
lykke i top.

Især hvis de føler at deres rang øges ved den ny alliance - viljen til
magt er vort vigtigste motiv til alt.

Rotteræs og hakkeorden er om sex. Misundelige ønsker statskontrol, men
den gør altid skade.

" Pervers: det de andre finder mishag i. Frank Thiess

"Lenny Bruce blev arresteret for at sige piksutter i tresserne, men
Meryl Streep fik en Academy Award for at sige det i firserne.
Paul Krassner

" Handel er som sex; når det er godt, er det meget, meget
godt; når det ikke er så godt, er det stadig godt. Mervyn A.
King.

" Sex i en forbindelse af længere varighed er kunsten
stadigvæk at lade repriser ligne premierer. Jeanne Moreau

" For lovers in the real and strong meaning of the term, the
satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

" If it is not erotic, it is not interesting.
Fernando Arrabal

"Is sex dirty? Only if it's done right. Woody
Allen

"Man kræver ikke sanddruhed af kvinder, så længe man
opdrager dem i den tro, at d ere s fornemste livsopgave er at behage.
Marie von Ebner-Eschenbach

"Sex - the poor man's polo. Clifford Odets

"Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der
tæller i længden, er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

"Kærlighed er svaret, men mens man venter på det, rejser sex
nogle temmelig gode spørgsmål. Woody Allen.

Kærlighed er krokodillen i begærets flod. Bhartrihari
(ca. År 625)

Kærlighed er tålmodighed, sex er utålmodighed. Erich Segal

At jonglere med mænd er en piges sværeste kunst; det er
næsten umuligt at have mere end tre i luften samtidigt
Ukendt

Det er kvindens natur at være despotisk, hvis hun da ikke
selv er underkuet. Balzac

Det er sværere at være sin elskerinde tro, når man er
lykkelig med hende, end når hun mishandler en.
Rochefoucauld

Mænd er nogle rigtige djævle, beklager kvinderne sig, og
ønsker at en sådan djævel ville komme og tage dem. Spansk ordsprog

Sex uden kærlighed er bedre end slet ingen sex. Hugh
Hefner

Det eneste kendte elskovsmiddel er afveksling. Marc
Connolly

Sexlivet er i sig selv bedøvende ligegyldigt. Og selv om
orgasme kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det,
mennsker bør søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og
ømhed - først og sidst. Elsa Gress

" Kristendommen gav Eros gift at drikke: - han døde ganske vist
ikke af det, men udartede, til en last. Nietzsche

" Kvinden kontrollerer sin sex, fordi hun for sex får alt det,
som for hende er endnu vigtigere end sex. Esther Vilar

Kvindens forfængelighed er roden til al erotik. Sigurd Hoel

Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er
også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igennem.
Esther Vilar

Man bør undgå sex med kvinder. Det fører til kysseri - og
inden man ved af det skal man også snakke med dem. Steve Martin

The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David

The obscene is the sexual fact treated seriously.
Remy de Gourmont

Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus

Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber
fiktion, er for at gøre sex spændende. Gore Vidal

Lad os se sandheden i øjnene: Kønsorganer har ingen
personlighed. Mae West

Vi er nu alle faretruende opmærksomme på, at samleje er lidt
kedeligt. Hvad der holdt halløjet om den "guddommelige kvinde" gående
alle disse lange, mørke arhundreder var ikke en vedvarende erektion,
men romantik. Quentin Crisp

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 10-02-06 01:12

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> Når to aber flokken finder sammen og lavrang pelssoignerer højrang, så
> er der maximal endomorfin-gennemstrømning i hjernen - max trivsel,
> lykke i top.

Hvordan kan du tro, folk interesserer sig for pille lus ud af abepelse,
lige nu hvo danske ambassader bliver brændt af, og en hel masse danskere
får deres livs største øjenåbner???

Ruth

Fra : Tony

Dato : 10-02-06 02:03

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du tro, folk interesserer sig for pille lus ud af abepelse,
> lige nu hvo danske ambassader bliver brændt af, og en hel masse danskere
> får deres livs største øjenåbner???
>

> Ruth

Nej, det der med at pille lus ud af abepelse, interesserer heller ikke mig i
disse tider.
Alligevel kan jeg godt koncentrere mig om at bolle en dejlig fisse, selv om
de brænder Ambassader, Rundetårn Amalienborg , ja hvad som helst af.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-06 04:19

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message

> [...]
> Alligevel kan jeg godt koncentrere mig om at bolle en dejlig fisse,
> selv om de brænder Ambassader, Rundetårn Amalienborg , ja hvad som

Som Glistrup altid har sagt om ulands- og flygtningehjælp

"Hvad du evner kast af i de nærmeste krav - ikke i det indiske ocean"

Når du erotisk er udtømt og tilfreds og har overskud til at gavne
medborgerne, så støt DF og dernæst nedtrap skadelig godhedsindustri
vedr tvangsfjernelser og bål og brand mod blotteri-ligegyldigheder.
Læs min trådstart i søndags om Hvidovre-manden som af to 11 årige
piger blev beløjet til at have onaneret på sin altan, og heksejagt
førte til at han myrdedes.
Sådant har man medskyld i, når man er passiv vedr vort
psykologi-Gestapo vedr pædofili

Faktisk er lus i abepelse ikke et problem - og min kones kattes
slikning af pelsen er overspringsbevægelse og ikke væsentlig hygiejne.
Og alle dine skønne samlejer, som ikke fører til graviditet,er måske
undværlige på sigt.
Men jeg tror på Kardemommeloven om at du skal gøre hvad du glædes ved
og som ikke generer andre.
At beskatte for at importere flygtninge generer andre. Kærtegn og
nøgenhed gør ALDRIG

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-02-06 12:31

On Fri, 10 Feb 2006 02:02:38 +0100, Tony wrote:

> Nej, det der med at pille lus ud af abepelse, interesserer heller ikke mig i
> disse tider.

Nej, der er lus i skindpelse mere interessante.

> Alligevel kan jeg godt koncentrere mig om at bolle en dejlig fisse, selv om
> de brænder Ambassader, Rundetårn Amalienborg , ja hvad som helst af.

Vil det ikke virke en lille smule distraherende hvis du befinder dig et af
de stedet der bliver futtet af?

Fra : Thomas J.

Dato : 10-02-06 17:03

Den Fri, 10 Feb 2006 12:31:08 +0100 sendte "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> følgende røgsignaler:

>Vil det ikke virke en lille smule distraherende hvis du befinder dig et af
>de stedet der bliver futtet af?

Han nynner vel bare "Great Balls of Fire"....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-02-06 20:49

On Fri, 10 Feb 2006 17:02:46 +0100, Thomas J. wrote:

> Han nynner vel bare "Great Balls of Fire"....

"Lugter her ikke af brændt gummi, skat?"

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-06 04:10

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> abepelse,
> lige nu hvo danske ambassader bliver brændt af, og en hel masse

Vi er enige om at muslimfaren er alvorligere end hvad pædofile
udsætter børn for

Mine zoologi-banaliteter bliver nok kun læst af de der er færdig med
at læse om Islams intolerance og vold, og har overskud til dette
bagatel-emne også

At en erfaren kvinde som dig ikke har andre indvendinger imod min
trådstart end at muhamedanisme problemerne er vigtigere, finder jeg
betryggende

Glistrup var tidligst mht at åbne folks øjne mht indvandringen. Alle
modsagde, men de fleste er idag enige.
At han også har ønsket nedtrapning af love mod pædofili, søger jeg at
gøre folk interesseret for. Også her kan alle gavnes af at lytte til
en erfaren, klog, folkelig dansker-venlig advokat og ikke
godhedsindustrien hvis fejl mht flygtninge og ulandshjælp har
verdenskrigs-dimensioner

Bagatel-emnet om forbud mod sexleg og nøgenhed kan man så diskutere,
hvis der er tid til det. Og jeg tror, at en kovending her vil også
være lykkeskabende