Stat&sex er så skadelig blanding som Stat&~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-06 21:39

Vigtigste statsopgave er at beskytte mod ydre fjender, dernæst indre
fjenders kriminelle vold,tyveri og tyvske bedrag(men lad bare den
kloge narre den mindre kloge lidt, så sidstnævnte kan blive klogere)

Dernæst kan man overveje gratis skadestuer, gensidig forsikring mod
arbejdsløshed,uddannelse osv, men ofte gør ekspertvælde stor skade og
pengene har det bedst i borgernes lommer. Se blot muslimkatastrofen.

At blande lovgivning ind i kærtegn , altså sexlivets hud- og
slimhinde-berøringer er klart mere skadeligt end gavnligt.

" Kristendommen gav Eros gift at drikke: - han døde ganske vist
ikke af det, men udartede, til en last. Nietzsche

" Kvinden kontrollerer sin sex, fordi hun for sex får alt det,
som for hende er endnu vigtigere end sex. Esther Vilar

Kvindens forfængelighed er roden til al erotik. Sigurd Hoel

Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er
også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igennem.
Esther Vilar

Man bør undgå sex med kvinder. Det fører til kysseri - og
inden man ved af det skal man også snakke med dem. Steve Martin

The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David

The obscene is the sexual fact treated seriously.
Remy de Gourmont

Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus

Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber
fiktion, er for at gøre sex spændende. Gore Vidal

Lad os se sandheden i øjnene: Kønsorganer har ingen
personlighed. Mae West

Vi er nu alle faretruende opmærksomme på, at samleje er lidt
kedeligt. Hvad der holdt halløjet om den "guddommelige kvinde" gående
alle disse lange, mørke arhundreder var ikke en vedvarende erektion,
men romantik. Quentin Crisp

Pervers: det de andre finder mishag i. Frank Thiess

Lenny Bruce blev arresteret for at sige piksutter i tresserne, men
Meryl Streep fik en Academy Award for at sige det i firserne.
Paul Krassner

Handel er som sex; når det er godt, er det meget, meget
godt; når det ikke er så godt, er det stadig godt. Mervyn A.
King.

Sex i en forbindelse af længere varighed er kunsten
stadigvæk at lade repriser ligne premierer. Jeanne Moreau

For lovers in the real and strong meaning of the term, the
satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

If it is not erotic, it is not interesting.
Fernando Arrabal

Is sex dirty? Only if it's done right. Woody
Allen

Man kræver ikke sanddruhed af kvinder, så længe man opdrager
dem i den tro, at d ere s fornemste livsopgave er at behage.
Marie von Ebner-Eschenbach

Sex - the poor man's polo. Clifford Odets

Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der
tæller i længden, er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

Kærlighed er svaret, men mens man venter på det, rejser sex
nogle temmelig gode spørgsmål. Woody Allen.

Kærlighed er krokodillen i begærets flod. Bhartrihari
(ca. År 625)

Kærlighed er tålmodighed, sex er utålmodighed. Erich Segal

At jonglere med mænd er en piges sværeste kunst; det er
næsten umuligt at have mere end tre i luften samtidigt
Ukendt

Det er kvindens natur at være despotisk, hvis hun da ikke
selv er underkuet. Balzac

Det er sværere at være sin elskerinde tro, når man er
lykkelig med hende, end når hun mishandler en.
Rochefoucauld

Mænd er nogle rigtige djævle, beklager kvinderne sig, og
ønsker at en sådan djævel ville komme og tage dem. Spansk ordsprog

Sex uden kærlighed er bedre end slet ingen sex. Hugh
Hefner

Det eneste kendte elskovsmiddel er afveksling. Marc
Connolly

Sexlivet er i sig selv bedøvende ligegyldigt. Og selv om
orgasme kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det,
mennsker bør søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og
ømhed - først og sidst. Elsa Gress

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-02-06 05:37

On Thu, 9 Feb 2006 21:38:52 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Dernæst kan man overveje gratis skadestuer, gensidig forsikring mod
>arbejdsløshed,uddannelse osv, men ofte gør ekspertvælde stor skade og
>pengene har det bedst i borgernes lommer. Se blot muslimkatastrofen.

og hvilken relevans har det så til et debat forum om samliv og
seksualitet ?

jeg kan se det har en hvis topick værdi i dk.poltik men hvorfor
belaste dss - men noget der totalt fejler relevans for dens forum ?

ja jeg kan godt se du har skrevet sex i emne linjen - men det er lige
som ikke nok var ? hvis der ikke er noget i postningen der handler om
det !

fut : dan

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-06 07:20

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> wrote in message

> og hvilken relevans har det så til et debat forum om samliv og
> seksualitet ?

I Oslo er en piges risiko for at blive voldtaget TYVE GANGE STØRRE når
hun er nær en muslim end en nordmand

> [...]
> lige
> som ikke nok var ? hvis der ikke er noget i postningen der handler

"Sex betyder smæk og smuk betyder underst og vil altid gøre det.
Kenneth Tynan

" Mænd er nogle rigtige djævle, beklager kvinderne sig, og
ønsker at en sådan djævel ville komme og tage dem. Spansk ordsprog

" The same men who aspire most ardently to power feel it
indescribably agreeable to be overpowered. Nietzsche

"When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better.
Mae West

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-02-06 17:36

On Fri, 10 Feb 2006 07:20:25 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>I Oslo er en piges risiko for at blive voldtaget TYVE GANGE STØRRE når
>hun er nær en muslim end en nordmand

det fremgik ikke af dit indlæg - du kan ikke blive topick med tilbage
virkene kraft - der var intet topick i dit indlæg.