Islam&Pædofil mode skifter, skifter du med~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-06 20:13

For ti år siden var næsten ingen andre på Usenet end Ole Kreiberg og
jeg modstandere af indvandringen
Nu er kovending sket, og Glistrups muhamedanerlov ses ikke i samme
grad som extremisme og DF er et af de aller populæreste partier
V-folk er til Fogh, ikke til Uffe.
Jeg tror ikke, at holdningen til kvindesagens sexchikane-ideologier
skifter nær så hurtigt. Pædofili-hysteriet vil være sejlivet i årtier
Og disse spørgsmål er langt, langt mindre vigtige for danskernes
trivsel, alt i alt..
Men har du integritet og ikke følgagtighed overfor flertalsdiktaturet
og dets autoriteter, så overvej om ikke det er dumt at låse sig fast
til bekvem dømmesyge - ting er multifaktorielle. Der kan være grund
til ydmyghed overfor modpartens holdning og parathed til at justere
egen frelsthed.

Fra : Ulrich Valera

Dato : 09-02-06 20:37

Pædofili-hysteriet vil være sejlivet i årtier

Mens vi venter på, at pædofil-massehysteriet dæmpes, kan vi passende
tage fat på at få stævnet anmelderne og fra dem tage de erstatninger,
som skal gives til alle de uskyldige ofre, der efter falske anmeldelser
har mistet arbejde, ejendom og omgangskreds.

Senest i Tønder, hvor revisionsfirmaet har mistet sine kunder, hotellet
må lukke og plantagen ligeså.
Altsammen fordi ejerne blev forvekslet med personer i sagen med samme
efternavn o.l.

Hotellet blev overmalet og på vejen foran blev malet: pædofil.

I går blev en helt uskyldig vicebestyrer i Institutionen Dalgård i
Gentofte bortvist fra sit arbejde og endda sigtet!
Politiet underrettede alle forældre om, at han var en farlig pædofil,
fordi det blev påstået af anmelderen, at han havde nogle pornofotos på
sin computer.

Derefter viste det sig, at han ikke havde et eneste pornobillede på sin
computer, hvorefter sigtelse og advarsler måtte tilbagekaldes i en fart.

Hans advokat vil nu skaffe ham en stor erstatning fra anmelderen.

Men hans karriere er slut og uddannelsen spildt -

Kort sagt: Vi er ikke et hak bedre end alle de hysteriske i udlandet,
som vi er så forargede over -

Der må fremover idømmes strenge fængselsstraffe til de falske anmeldere,
som også skal udrede erstatning eventuelt svarende til løn resten af
livet for ofrene.
Der kan så startes med tvangsauktion over anmeldernes ejendom.

Kun derved kan vi få stoppet dette massehysteri -

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-06 21:39

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> [...]
> Der kan så startes med tvangsauktion over anmeldernes ejendom.
>
> Kun derved kan vi få stoppet dette massehysteri -

Vi er meget enige - MEN - hysteriet bør nok især bekæmpes ved at
diskutere emnet.

Det bliver svært at få erstatninger hjem vedr de forfærdelige skader,
du nævner.

At nogen ikke vil handle med nogen der går rygter om, er jo deres
privatsag - de skal ikke stilles til regnskab for at det var rygter og
ikke andet der skabte boycot af mistænkte

Desværre har politiet ret når de afviser at gøre noget ved steningen
af mit hus - jeg kan ikke bevise hvem gør det,

Fra : Michael Laudahn

Dato : 09-02-06 20:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> bekvem dømmesyge - ting er multifaktorielle. Der kan være grund til
> ydmyghed overfor modpartens holdning og parathed til at justere egen

Tak for tipset. Og tak for det pæne, meget passende ord 'kovending' ! Havde
jeg aldrig hørt før. På tysk findes der kun 'at få kon fra isen'.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Der demaskierte islam (englisch):
http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Die förderer der migration (englisch):
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald#Jewish_role_in_facilitating_mass_immigration