[xnews] visning af billeder driller ofte
Fra : Peter T.

Dato : 09-02-06 18:53

Jeg er ved at være småtræt af xnews, når jeg glor billeder i dk.binaer i
forbindelse med tråde i andre grupper. Ofte melder den "cannot open to
clipboard", viser slet ingen ting eller den rigtigt rare fatal error, der
endda kan finde på at poppe op 10-15 gange i træk.
Det drejer sig om faktisk alle de versioner af xnews, jeg har kørt med fra
v4.xx til den nyeste testversion v6/v2005.10.18. Noget siger mig, at det
drejer som om riched.dll, som jeg dog har prøvet at remplacere flere gange
uden held.

Findes der en løsning?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-02-06 21:14

On 09 feb 2006, Peter T. wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> v6/v2005.10.18. Noget siger mig, at det drejer som om
> riched.dll, som jeg dog har prøvet at remplacere flere gange

Jeg har i de sidste dage faktisk været irriteret over XNEWS pga.
dårlig visning af gif. Kan ikke få den til at spille med Irfan View.

Irriterer mig at jeg ikke bryder min om Agent og Dialog. Hvad er mit
alternativ ellers (OE nægter jeg

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-06 21:49

Palle Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Irriterer mig at jeg ikke bryder min om Agent og Dialog. Hvad er mit
> alternativ ellers (OE nægter jeg

Xananews eller Gravity? Svjh er især Gravity mindst ligeså omfattende, som
Xnews. Og hvis jeg husker rigtigt, har den et par rigtig fede
scorefeatures, som jeg ikke har set andre steder.

Jeg selv er begyndt at lure på firefox' egen newsreaderdel, da jeg så småt
er begyndt at blive træt af de mange kroniske bugs i Xnews (og jeg trænger
forøvrigt til noget simpelt).

--
Mvh. Peter T.

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-02-06 23:19

> [...]

> omfattende, som Xnews. Og hvis jeg husker rigtigt, har den et
> par rigtig fede scorefeatures, som jeg ikke har set andre

OK. Jeg tror jeg skal kigge lidt på Xananews.

> Jeg selv er begyndt at lure på firefox' egen newsreaderdel, da
> jeg så småt er begyndt at blive træt af de mange kroniske bugs i
> Xnews (og jeg trænger forøvrigt til noget simpelt).

Du mener vel Thunderbirds newsreader del?

Lad høre hvad du finder ud af.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-02-06 07:30

"Palle Jensen" <palle.jensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> OK. Jeg tror jeg skal kigge lidt på Xananews.

Xananews buggede også lidt ved visning af gif.

--
Palle

Fra : Peter T.

Dato : 10-02-06 08:30

Palle Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Xananews buggede også lidt ved visning af gif.

Prøv Greavity Newsreader. Den er slet ikke spor tosset.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-02-06 22:57

On Fri, 10 Feb 2006 07:29:49 +0100, "Palle Jensen"
<palle.jensen@post.tele.dk> wrote:

>Xananews buggede også lidt ved visning af gif.

Er ved at se mig lun på den gode gamle Agent.

Kører en trial nu. Havde helt glemt hvad den kunne. Plus de ekstra
features der så er kommet...

--
Palle

Fra : Peter T.

Dato : 10-02-06 08:28

Palle Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Du mener vel Thunderbirds newsreader del?

Du har ret. :)

> Lad høre hvad du finder ud af.

Layoutet er fuldstændig som i OE - enkelt og simpelt. Ahhh...
Og så opfylder den et krav: den henter et indlæg automatisk, bare jeg
scroller mig igennem en tråd med op/ned-piletasterne. Ikke noget med først
at markere et indlæg og så trykke på enter/space eller andet, for at hente
body.
Hvordan den har det med binært flaf, ved jeg ikke, da jeg ikke bruger
usenet til den slags (bortset fra dk.binaer).

--
Mvh. Peter T.