Er hun nær orgasme ?
Fra : Anonymous

Dato : 01-01-70 02:00

Jeg har en lækker kæreste som altid er liderlig og vil have pik flere gange
hver dag
Men hun får aldrig orgasme og har aldrig fået det. Når jeg knepper hende,
så skubber hun mig væk på et tidspunkt og siger at det kilder for meget og
at hun skal tisse. Mit spørgsmål (til pigerne)er om det er et forstadie til
hendes orgasme, og om det er muligt at den kommer hvis hun holder ud og jeg
knepper hende videre ?
Nogen råd til hvordan denne kvinde kan få orgasme ?

Fra : ThomasB

Dato : 09-02-06 15:04

"Anonymous" <nobody@remailer.paranoici.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> hendes orgasme, og om det er muligt at den kommer hvis hun holder ud og

Prøv

> Nogen råd til hvordan denne kvinde kan få orgasme ?

Klitoris

Fra : Blinkhinde

Dato : 10-02-06 21:09

Anonymous skrev:

> [...]
> knepper hende videre ?
> Nogen råd til hvordan denne kvinde kan få orgasme ?

For mig lyder det som om, at du måske ikke gør det, der skal til
simpelthen.
Det allersidste jeg ville gøre, hvis jeg var at komme, var at skubbe
manden væk og gå ud og tisse (-:
Så nej, det er ikke et forstadie til orgasme for mig i hvert tilfælde
(-:

Hvor længe har I kendt hinanden? Hvor gamle er I?

Jeg tror jeg ville forsøge med noget andet end at kneppe hende, siden
hun åbenbart ikke får orgasme af det. Rør hende på klitoris,
forsigtigt og med en fugtet finger. Hav evt. en finger (og kun en
enkelt og stille og roligt) oppe i kussen på hende samtidig. Slik
hende på klitoris.

Jeg kan godt afsløre, at da jeg ikke var så gammel (ca. 13-14 år) og
var sammen med nogen, der fik jeg heller ikke orgasme af at blive
kneppet. Fyrerne (som jo heller ikke var meget ældre) gjorde ikke ret
meget andet ved en end at kneppe eller fingerkneppe en voldsomt (og
helst med så mange fingre som muligt) - og jeg var ikke modig nok til
at fortælle, hvordan jeg ville have det. I stedet stønnede jeg bare
med (-: Det var jo også dejligt, jeg kom bare ikke af det.
Med tiden blev jeg mere modig og turde fortælle, hvad der fik mig til
at komme og fyrerne blev ældre og havde mere erfaring. Dengang kom jeg
kun når jeg blev slikket eller blev rørt på klitoris.
Siden er det blevet sådan, at der bare ikke skal så meget til og nu
kan jeg sagtens komme af bare at blive kneppet (jeg ved ikke hvorfor, -
måske er jeg bare mere sikker på mig selv og ligger ikke og tænker
på, hvad fyren tænker (-: )

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-02-06 21:15

Hej Blink

[...]

Flot og tydeligvis ærlig beskrivelse. Det er sådan, at jo ældre man bliver
jo flere erfaringer har man og jeg oplever i hvert fald, at ældre kvinder
kommer lettere end helt unge, så du er nok bare i en god alder nu.

Mvh. Brian

Fra : sdsf

Dato : 15-02-06 21:24

Brian Olesen skrev:
> [...]
> at fortælle, hvordan jeg ville have det. I stedet stønnede jeg bare
> med (-: Det var jo også dejligt, jeg kom bare ikke af det.
Mon ikke det er de færreste fyre der kommer af at blive kneppet?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 15-02-06 21:35

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er de færreste fyre der kommer af at blive kneppet?

Hvor ved du det fra? Er du da ofte blevet kneppet?

Lars

Fra : sdsf

Dato : 15-02-06 21:43

Lars Wagner Hansen skrev:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ved du det fra? Er du da ofte blevet kneppet?
Jeg formoder at der skal stimulation af penis til, for at en mand
kan få orgasme.

Jeg har endnu ikke prøvet at blive kneppet hverken af en mand eller
dildo. Jeg forbinder ikke anal med noget sexet.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-02-06 07:38

> Jeg formoder at der skal stimulation af penis til, for at en mand
> kan få orgasme.

Ikke nødvendigvis, se f.eks. disse billeder:
http://www.fisting.dk/forum/forum_posts.asp?TID=140&PN=1

> Jeg har endnu ikke prøvet at blive kneppet hverken af en mand eller
> dildo. Jeg forbinder ikke anal med noget sexet.

Men det kender jeg en del der gør, og flere af dem siger at de godt kan
komme af at blive kneppet.

Lars

Fra : sdsf

Dato : 16-02-06 08:33

Lars Wagner Hansen skrev:

> Ikke nødvendigvis, se f.eks. disse billeder:
> http://www.fisting.dk/forum/forum_posts.asp?TID=140&PN=1
Sjove billeder, men de giver mig nu ikke lyst til at eksperimenterer
med den slags.

> Men det kender jeg en del der gør, og flere af dem siger at de godt kan
> komme af at blive kneppet.
Overraskende og interessant.

Fra : Tony

Dato : 16-02-06 09:33

> Sjove billeder, men de giver mig nu ikke lyst til at eksperimenterer
> med den slags.

> Overraskende og interessant.

Måske værd at prøve ??

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-06 00:34

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Måske værd at prøve ??

Både i homo og hetero erotik er nydelsen vel kun i top, når der er
sympati mellem parterne, så det er ikke noget man jagter efter at
"prøve" men et spinn off af gode følelser og venskab som man tar når
skæbnen er gunstig og situationen opstår.

En enkelt gang har keg på massageklinik, der jo blot er dyr
luksusonani, bestilt "græsk" fra menukortet, fordi den
latinamerikanske skønhed havde en Jennifer Lopez bagdel.
Der er ikke den tætte, stramme og vaskebræt-rillede friktion mellem
penishoved og slimhinde, som der er i en kvindes skede
Det er en illusion at der er særlig stramhed, så snart
endetarmsringmusklen er passeret - og dens stramhed er noget abrupte
sadistiske voldsmænd oplever - kun - ikke os der forsigtigt og
hensynsfuldt "smør godt og kør godt".
Ligesom narko lever denne afvigelse fra normen højt på FORBUDEN FRUGT
SMAGER BEDST opreklamering
Vagina er designet til nydelse for manden.
Rektum er ikke.

Fra : Paul

Dato : 17-02-06 11:46

Bo Warming skrev:

> Vagina er designet til nydelse for manden.

Vagina er designet til at kunne udvide sig og give fødsel til et barn.
Nydelsen er helt op til henholdsvis mandens og kvindens seksuelle teknikker.

> Rektum er ikke.

Ikke designet, men ganske effektiv.
Munden er jo heller ikke designet til deep throat sex, men det er godt nok dejligt at få
suttet pik af en kvinde med teknikken i orden - særlig, hvis hun er til deep throat.

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 18:05

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Sjove billeder, men de giver mig nu ikke lyst til at eksperimenterer
> med den slags.

> Overraskende og interessant.

hvis man er tændt på at leve op til bøssenormer, så kan man gejle sig
op til at opbygge muskelspændinger(glat/tværstribet) så man på et
tidspunkt "kammer over" , ligesom når man giver efter for latterlyst
pga. joke og gruppepres i skøn forening.

Sådan mandeorgasme er altså et kulturelt fænomen og har kun
overfladisk lighed med den normale sædblærespænding-udløsende
normal-mandeorgasme.

"En orgasme er bare en refleks som et nys. Ruth Westheimer

"Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og forestillingen
om opfyldelse. Malcolm Muggeridge

"Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa GressDen
glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes værdiskala
langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party
eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther
Vilar

HOhoh Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi.
Demokritus

Fra : ThomasB

Dato : 15-02-06 22:41

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er de færreste fyre der kommer af at blive kneppet?

Haha..

Der var ikke > foran det Brian citerede, sådet så ud som om, det var ham der
havde skrevet at han var blevet kneppet

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-02-06 01:06

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er de færreste fyre der kommer af at blive kneppet?

Hvad sker der for dig. Det var det jeg citerede.

Mvh. Brian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-02-06 22:40

> [...]
> er et forstadie til hendes orgasme, og om det er muligt at den kommer
> hvis hun holder ud og jeg knepper hende videre ?

Det lyder som om hun er tæt på en g-punkts-orgasme.

> Nogen råd til hvordan denne kvinde kan få orgasme ?

Få hende med på, at hun ikke skal skubbe dig væk, men fortsætte. SÅ får hun
måske både orgasme og ejakulation.

Mark