Sådan skal DET være ;O)
Fra : Hagar

Dato : 09-02-06 14:52

Hej i gruppen

Er der nogen der kører med bil-spil, så var det her måske noget ?
http://www.gameracer.co.uk/

Hagar

Fra : Max

Dato : 09-02-06 16:57

Hej

> Er der nogen der kører med bil-spil, så var det her måske noget ?

Har set en der lavede det ud af en halv bil, det er seriøst, og jeg
så også en der legede med flysimulatore, han havde et ægte
sæde fra en MIG jager.

Mvh Max

Fra : Hagar

Dato : 09-02-06 16:57

> [...]
>
> Har set en der lavede det ud af en halv bil, det er seriøst, og jeg
> så også en der legede med flysimulatore, han havde et ægte

Det er fedt, bare jeg havde plads til den slags her

Hagar

Fra : Almo

Dato : 09-02-06 23:48

Herligt. Det bliver noget, som jeg vil investere i, når jeg får råd - og
plads
Tak for linket.

Fra : Hagar

Dato : 10-02-06 03:15

"Almo" <mortensen_allan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Herligt. Det bliver noget, som jeg vil investere i, når jeg får råd - og
> plads
> Tak for linket.

Hvis du køber i dag, så er det i grunden ikke så dyrt, "kun" 2549.54

Hagar

Fra : Kenneth

Dato : 10-02-06 23:01

> Hvis du køber i dag, så er det i grunden ikke så dyrt, "kun" 2549.54

Det er ikke så galt, taget andre lignende systemer i betragtning.

Jeg har set systemer hvor pedalerne koster mere.

Mvh Kenneth

Fra : Hagar

Dato : 11-02-06 01:18

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> skrev i en
meddelelse news:43ed0bff$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er ikke så galt, taget andre lignende systemer i betragtning.
>
> Jeg har set systemer hvor pedalerne koster mere.
>
> Mvh Kenneth

Jeg tog lige valuta priserne for den dag og regnede det ud.
Nej det lyder ikke dyrt, men nogen siger, at der altid er en grund til at
noget er billigt, så kan man ligge i det hvad man vil

Hagar