Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
2 kort et valg
Fra : test

Dato : 09-02-06 12:33

Er det fuldstændig lige meget hvilket kort jeg vælger:

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=150936

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=150942

For så kunne man da spare et par hundrede.

Under alle omstændigheder kommer denne på

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=104947

Så lyden er ikke en faktor

/me

Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-02-06 02:47

On Thu, 09 Feb 2006 12:33:25 +0100, test <someone@microsoft.com> wrote:

> Er det fuldstændig lige meget hvilket kort jeg vælger:
>
> http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=150936
>
> http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=150942
>
> For så kunne man da spare et par hundrede.
De er meget ens. Jeg tror ikke der er forskel i yddelsen på dem i default
indstillingerne. De køre samme hastighed både på gpu og ram. Der kan måske
være en forskel på bundle som kan have betydning for dit valg. Men i bund
og grund er kortene ens.

> Under alle omstændigheder kommer denne på
>
> http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=104947
Det kunne jeg goddt tænke mig at se hvordan du gør. Jeg har selv monteret
et par grafikkort med en Thermalright XP-120 med gode erfaringer.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : test

Dato : 10-02-06 10:12

> [...]
> være en forskel på bundle som kan have betydning for dit valg. Men i bund

Jeg er ligeglad med hvad der følger med af software.

> Det kunne jeg goddt tænke mig at se hvordan du gør. Jeg har selv monteret
> et par grafikkort med en Thermalright XP-120 med gode erfaringer.

Ikke forstået, mener du at køleren ikke passer på kortet ? det står der
ellers på zalmans hp den gør.

/me

Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-02-06 21:21

> Ikke forstået, mener du at køleren ikke passer på kortet ? det står der
> ellers på zalmans hp den gør.
Det er en cpu køler du linker til. Den er rigtig god til cpu køling og vil
være intersant at sætte på en gpu. Men det er vist ikke det du vil.
Hvis det bare er den gpu køler som Zalman laver du vil sætte på er det den
her du skal have fat i.

> /me

/Thomas
---
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : test

Dato : 14-02-06 10:50

> [...]
> være intersant at sætte på en gpu. Men det er vist ikke det du vil.
> Hvis det bare er den gpu køler som Zalman laver du vil sætte på er det den

Ja ok, du har ret er selvfølgelig denne jeg mener:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=117551