Monsters Ball med Halle Berry - hjælp
Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-02-06 11:10

Jeg så kun den sidste time af Monsters Ball og fangede ikke hvad det
var de tegninger sidst i filmen gjorde ved hovedpersonen (Halle berry)
- kan nogen forklare?

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 09-02-06 11:49

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:h65mu11i52fvhptgmaur64uc2cp3pbqig0@4ax.com...
> Jeg så kun den sidste time af Monsters Ball og fangede ikke hvad det
> var de tegninger sidst i filmen gjorde ved hovedpersonen (Halle berry)
> - kan nogen forklare?

nej, det kan jeg ikke, men prøv at læse
http://www.themoviespoiler.com/Spoilers/monstersball.html
der kan du måske finde svar på alting

Fra : Tue Sørensen

Dato : 09-02-06 15:20

I øvrigt kan filmen vist fås for 49,95 i TP Musik for tiden.

- Tue

Fra : HC

Dato : 09-02-06 16:50

I øvrigt kan filmen vist fås for 49,95 i TP Musik for tiden.

- Tue

Er det ikke 25,- ?

HC

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-02-06 17:28

Karsten Jensen wrote:
> Jeg så kun den sidste time af Monsters Ball og fangede ikke hvad det
> var de tegninger sidst i filmen gjorde ved hovedpersonen (Halle berry)
> - kan nogen forklare?

svjh gik det dér op for hende at Billy Bob var ham der slog hendes mand
ihjel.

/jim

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-02-06 21:31

On Thu, 9 Feb 2006 17:27:51 +0100, "Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk>
wrote:

>svjh gik det dér op for hende at Billy Bob var ham der slog hendes mand
>ihjel.

Bullseye

Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-02-06 13:11

> Jeg så kun den sidste time af Monsters Ball og fangede ikke hvad det
> var de tegninger sidst i filmen gjorde ved hovedpersonen (Halle berry)

Pyha, så nåede du da at få sex-scenen med, ik´?
Hold da op, siger jeg bare...!

--
Hilsen Jakob

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-02-06 21:54

On Fri, 10 Feb 2006 13:11:05 +0100, "Jakob Griffel"
<nejnej@nejnejnej.dk> wrote:

>Pyha, så nåede du da at få sex-scenen med, ik´?
>Hold da op, siger jeg bare...!

Hehe - jo *SS*. Men ville nu godt have set hele filmen.