generalerne vil ikke kriges
Fra : Solid Ground

Dato : 08-02-06 23:11

C&C Generals Zero Hour.

Hvorfor laver modstanderen ikke noget i de skirmish baner jeg har hentet på
nettet.

Det er rimiligt trivielt kun at skulle slå hans to start enheder

VH KHS

Fra : Brian Lund

Dato : 08-02-06 23:51

> C&C Generals Zero Hour.
>
> Hvorfor laver modstanderen ikke noget i de skirmish baner jeg har hentet

> nettet.
>
> Det er rimiligt trivielt kun at skulle slå hans to start enheder

Fordi banerne ikke er lavet til skirmish! - Når man laver mapsne skal man
huske at lave AI-zoner og "veje" de kan gå! - Det tager noget tid, så det er
ikke alle der gider bruge tid på at lave det...

Brian

Fra : Solid Ground

Dato : 09-02-06 22:55

hvad er banerne så til. ?

en af banerne har jeg tidligere spillet.
Men efter ny installation har jeg downloadet den igen, og nu vil den ikke.

Hvor finder man nye skirmish baner der virker. ?

VH KHS

Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-06 23:08

> hvad er banerne så til. ?

Player vs. player? ;)

> en af banerne har jeg tidligere spillet.
> Men efter ny installation har jeg downloadet den igen, og nu vil den ikke.

Måske er det ikke præcis den samme version?

> Hvor finder man nye skirmish baner der virker. ?

Google, og se om der står noget med AI ved mapsne!

Brian

Fra : Solid Ground

Dato : 10-02-06 16:40

Takker ærbødigst.