Problemer efter køb af nyt grafikkort
Fra : Per Jørgensen

Dato : 08-02-06 20:34

Har skiftet mit 6600gt 128mb ud med et 7800gt 256mb kort.
Efterfølgende oplever jeg et underligt problem.
Ydelsen virker ikke så meget bedre, og min harddisk,
hvor min swapfil ligger er begyndt at arbejde mere.

F.eks i Battlefield2, der kører harddisken jævnligt, og
det virker som om det påvirker ydelsen.
Før skift af grafikkort havde jeg ingen problemer.

Jeg kører med 81.98 nvidia driveren, og har også
prøvet den sidste nye beta, dog uden forskel.
Min maskine er en p4 630 3.0ghz clocket til 3.75.
(har været clocket længe uden problemer.)
Der er 1 gb ram i maskinen.

Gode råd modtages med kyshånd..

Mvh
Per.