E-Mail
webnoob 5265
ny med forte enkelt spørgsmål
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-02-06 11:37

Heysan

Nå skidtet skulle jo prøves og funker jo som sådan ok, har en enkelt
anke jeg ikke kan få slået fra, når jeg trykker på en news beseked
skal jeg enten trykke enter eller dobbeltklikke for at den hender
beskeden.. kan det ikke gøres mere enkelt traffik er ikke et issue for
mig så den må gerne hente løs

Tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-06 16:41

Flemming Lynggaard skrev:

> [...]
>anke jeg ikke kan få slået fra, når jeg trykker på en news beseked
>skal jeg enten trykke enter eller dobbeltklikke for at den hender

Group =>Properties eller default properties => Retrieving message
=> Retrieve bodies ..., hvis ver. 3.x ikke er lavet om.
så ryger du på min ignoreringsliste.