Sjovt link: )
Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 13-06-01 22:57

http://www.yaromat.com/macos8/

En af de bedre....

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 13-06-01 23:00

Sebastian Bredsdorff <usenet@geomac.dk> wrote:

> http://www.yaromat.com/macos8/
>
> En af de bedre....

Det er en klassiker! En PC bruger jeg sendte derhen troede det var et
virus der blev installeret på hans computer!
--
Jesper Oersted.
"Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-06-01 23:14

In article <1euyt6m.dspfz41mpouysN%usenet@geomac.dk>,
usenet@geomac.dk (Sebastian Bredsdorff) wrote:

> En af de bedre....

Ikke nogen god reklame i iCab - den bomber under opstarten.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 14-06-01 20:03

> Ikke nogen god reklame i iCab - den bomber under opstarten.

Ingen problemer for mig med iCab version 2.5.1 DK at nyde udrensningen.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-01 21:22

In article <1ev0fp4.eutmii9zlq1sN%mogensth@post11.tele.dk>,
mogensth@post11.tele.dk (Mogens Thyregod) wrote:

> Ingen problemer for mig med iCab version 2.5.1 DK at nyde udrensningen.

Sært, jeg bruger samme version. Hvilken version af Java bruger du?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 14-06-01 21:58

> Sært, jeg bruger samme version. Hvilken version af Java bruger du?

Ingen som helst. Skulle forskellen mon være URL Access 2.3 ??

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-01 22:15

In article <1ev0kz3.1pi6tbdzuycwqN%mogensth@post11.tele.dk>,
mogensth@post11.tele.dk (Mogens Thyregod) wrote:

> Skulle forskellen mon være URL Access 2.3 ??

Nope, den bruger jeg også.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 14-06-01 22:58

> Nope, den bruger jeg også.

Har du også slået JavaScript til indstillingerne ??

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-01 23:21

In article <1ev0nri.1ayswu62kau0wN%mogensth@post11.tele.dk>,
mogensth@post11.tele.dk (Mogens Thyregod) wrote:

> Har du også slået JavaScript til indstillingerne ?

Jeps. Hvis det er fordi du gerne vil debugge, så kan jeg godt sende dig
mere detaljeret info.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 15-06-01 15:34

> Jeps. Hvis det er fordi du gerne vil debugge, så kan jeg godt sende dig
> mere detaljeret info.

Du er velkommen til at sende yderligere.