Autosignatur ændres
Fra : Jan

Dato : 07-02-06 22:55

Halløj alle,

Jeg bruger Outlook 2003, og når jeg svarer på mails, ændres min signatur.
Der er ikke noget galt med den når jeg sender mails, der ikke er replies.

Jeg har et par tegn i signaturen i skrifttypen Windgdins (()- kan det have
noget med det at gøre? Disse forsvinder, eller bli'r lavet om, når jeg
svarer. Derudover forsvinder fede skrifttyper og linjeafstand.

Fra : L.E.P.

Dato : 08-02-06 22:44

Tue, 7 Feb 2006 21:54:50 -0000, skrev "Jan" <jan@fakefakefake.fake> :

> [...]
>noget med det at gøre? Disse forsvinder, eller bli'r lavet om, når jeg
>svarer. Derudover forsvinder fede skrifttyper og linjeafstand.

Et gæt er, at når du selv sender en ny meddelelse bliver den sendt som
HTML, men når du besvarer en mail, bliver den sendt som almindelig
tekst. Derved forsvinder formateringen af teksten i din signatur.

Jeg kender ikke 2003 (kun 2000), så hvor du præcist retter det, ved
jeg ikke, men du har da noget at gå efter.

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 20:36

> [...]
>
> Jeg kender ikke 2003 (kun 2000), så hvor du præcist retter det, ved
> jeg ikke, men du har da noget at gå efter.

Nemlig
outlook 2003 er default sat til at bruge afsenderens, format / skrifttype
ved svar
Man kan godt vælge at outlook skal bruge ens egne skriftyper ved svar
Jeg ved bare ikke om det er god tone at gøre det
hilsen Bjarne

Fra : Jan

Dato : 17-02-06 22:26

> [...]
> Man kan godt vælge at outlook skal bruge ens egne skriftyper ved svar
> Jeg ved bare ikke om det er god tone at gøre det

Hej Bjarne,

Det er da mega go' stil - hvordan gør man?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 23:58

"Jan" <jan@fakefakefake.fake> skrev i en meddelelse

> Hej Bjarne,
>
> Det er da mega go' stil - hvordan gør man?
>
> Jan
LOL
Funktioner / indstillinger / postformat / skrifttyper / brug egne skriftyper
ved svar osv
Bjarne