Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Skema over de hurtigste grafikkort
Fra : Steen F.

Dato : 07-02-06 16:32

Hvor kan man se et skema/tabel over hvilke gpu'er der er de hurtigste for
tiden?

/Steen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-02-06 17:06

Steen F. wrote:

> Hvor kan man se et skema/tabel over hvilke gpu'er der er de hurtigste for
> tiden?

Her får du en ganske god oversigt.
http://www.tomshardware.com/site/vgacharts/index.html

--
Mvh. Lars

Fra : Steen F.

Dato : 07-02-06 21:59

Lars Jørgensen wrote:
> Her får du en ganske god oversigt.
> http://www.tomshardware.com/site/vgacharts/index.html

Jeg så engang en grafisk oversigt i stil med et søjlediagram. Kunne måske
være fra 3DMark, men jeg kan ikke finde sådan en liste på deres hjemmeside
www.futuremark.com
Skal man ligefrem installere programmet for at kunne se en sammenligning?

/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 10:05

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.futuremark.com
> Skal man ligefrem installere programmet for at kunne se en sammenligning?

Der er da rigeligt med søjlediagrammer i ovenstående link...
Her er 3DMark05 sammenligning
http://www.tomshardware.com/2005/12/02/vga_charts_viii/page18.html