Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Måske OT: tv på pc...
Fra : Ryne

Dato : 13-06-01 22:25

Jeg sidder med et Ati radeon 64 vivo, der må da være en måde at se tv på min
pc, uden at skulle købe et tv-kort......

mit fjernsyn står jo lige ved siden af....kan jeg ikke trække signalet ud af
tv´et og til tv-in???

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 13-06-01 22:52

Hejsa!

Du kan bruge din video som tuner. Det kræver bare et scart kabel til
formålet + line-in i dit lydkort. Jeg bruger selv mit VIVO til at se
tv på :)

Mvh. Henrik