Stines Minde vraget - sand eller det gode ~
Fra : KC

Dato : 06-02-06 20:07

Pga. mit tidligere indlæg om is eller ikke is på Mariager Fjord, har jeg
modtaget en "efterretning", at vraget skulle være dækket med sand for at
bevare det bedre end nettet der hidtil har været lagt over.

Kan nogen af- eller bekræfte det?

--
KC

www.kcdk.com
PADI OWSI, CMAS***, GUE Fundamentals

Fra : Michael Kristensen

Dato : 06-02-06 22:51

> [...]
> modtaget en "efterretning", at vraget skulle være dækket med sand for at
> bevare det bedre end nettet der hidtil har været lagt over.

Var ude på det tilbage i efteråret, hvor den ene side af vraget stod tydelig
op fra bunden. Ganske godt dyk.

vh
Michael Kristensen

Fra : RL Dyk

Dato : 07-02-06 09:22

Jeg kan bekræfte at det dækket af sand. Det er sket i efteråret.

RL

Fra : KC

Dato : 07-02-06 20:01

Arj... sikke noget pis.

Tak for hjælpen.

Fra : Conrad Bechmann

Dato : 09-02-06 09:10

Var på Stinesminde vraget, d. 23/12-05
Der er ganske rigtigt sand omkring vraget, men stadig masser at se på.
Det er som om, at der er pumpet sand ud, rundt omkring vraget.
I øvrigt en fantastisk sigt den gang, 12m+