Ubetinget sletning af spam mappen i offic~
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-06 16:40

Hej, er der i office 2003 nogen mulighed for tømme spam folderen uden disse
havner i slettet post ? er inde i en grim periode hvor jeg får 50-100
spammails på et af mine domæner

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Salva

Dato : 06-02-06 17:57

"Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse
> Hej, er der i office 2003 nogen mulighed for tømme spam folderen uden
> disse havner i slettet post ? er inde i en grim periode hvor jeg får
> 50-100 spammails på et af mine domæner

Højreklik på mappen og vælg "Tøm uønsket post"...

Fra : Finn

Dato : 08-02-06 17:05

> Hej, er der i office 2003 nogen mulighed for tømme spam folderen uden
> disse havner i slettet post ? er inde i en grim periode hvor jeg får
> 50-100 spammails på et af mine domæner

Funktioner >> indstillinger >> knappen Uønsket mail.
Nederste flueben kan sikre at de ryger helt ud. Gemmes ikke i slette post.

mvh Finn