regel i web_mail --> mails vises ikke i Ou~
Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-02-06 15:52

Hejsa,

Har fundet ud af at lave regler (dumme mig).

Nuvel - nyt problem. Oprettede en regel i Microsoft Web Acces. Mails fra
bestemt afsender ender i en mappe for sig. Nu har jeg (enelig) fået adgang
til Outlook på PC, men de mails, der ligger i den oprettede ekstramappe blev
ikke hentet fra serveren.

Nogen bud? Jeg kan jo ikke på web_mailen aktivere "gem på server".

Det er kun mails, der er modtaget efter reglen blev oprettet, der er væk.
Kan jeg på nogen måde exportere disse mails fra web_mail? Og impotere dem i
Outlook?

ras

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 06-02-06 16:36

rasmus carlsen skriblede:
> [...]
>
> Det er kun mails, der er modtaget efter reglen blev oprettet, der er
> væk. Kan jeg på nogen måde exportere disse mails fra web_mail? Og

Nu er det jo sådan at det kun er mails i indbakken
på webmailen du henter ind i Outlook, så der er ikke
andet for end at ændre den meddelelsesregel og så
oprette den i dit postprogram.

De pågældende mails, må du så lige flytte fra den
oprettede mappe på webben og til indbakke.

--
Lars Fragstrup

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 06-02-06 17:42

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> oprette den i dit postprogram.
>
> De pågældende mails, må du så lige flytte fra den
> oprettede mappe på webben og til indbakke.

- aha ok. Det prøver jeg straks i morgen tidlig (og virker det ikke vender
jeg frygteligt tilbage)

ras