Tilføj nye maps til dedicated server
Fra : jnt

Dato : 05-02-06 23:47

Hej, jeg har et problem med at tilføje nye maps til en dedicated server
i counter strike.

Jeg har ikke andet software installeret end steam, når jeg starter en
dedicated server op fra steam har jeg kun mulighed for at vælge de
standart maps som følger med CS. Når jeg som client logger på en server
downloader jeg map'et (hvis jeg ikke har det) derefter vil jeg gerne
starte en dedicated server op med det nye map, men den mulighed har jeg
ikke, er det fordi jeg skal flytte det til et andet bibliotek eller hvad
skal jeg gøre?

Håber på et svar...