Elton - hemmelige detaljer?
Fra : Ralph

Dato : 05-02-06 23:43

Min datter er ved at lave et projekt om Elton John, hun har selvf. Googlet
og lånt en biografi på biblioteket.

Hun har så spurgt mig om JEG ikke kan skaffe noget mere hemmeligt,
mærkeligt, eksentrisk, har han f.eks. købt en restaurant fordi der ikke var
et ledigt bord, købt en lejlighed til en hjemløs, adopteret en kat INCL.
dens familie, et-eller-andet??

--
venligst
Ralph

Fra : Max

Dato : 06-02-06 00:03

Hej Ralph

> Hun har så spurgt mig om JEG ikke kan skaffe noget mere hemmeligt,

Det mest mærkelige jeg ved om Elton, ja det er noget så banalt som
at han får alle de gratis briller han vil have af det engelske
optikerforbund.

Mvh Max

Fra : Ralph

Dato : 06-02-06 00:17

> Det mest mærkelige jeg ved om Elton, ja det er noget så banalt som
> at han får alle de gratis briller han vil have af det engelske
> optikerforbund.

Jeg kom selv lige i tanker om noget ligeså banalt (det er den slags vi vil
ha
Da han ejede Watford (fodboldklub) blev der - når han ankom til klubben -
over højtaleranlægget råbt: "advarsel, alle bedes sætte sig, Elton er
ankommet"

--
venligst
Ralph

Fra : Keld Hansen

Dato : 06-02-06 18:06

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in

> [...]
> Da han ejede Watford (fodboldklub) blev der - når han ankom til
> klubben - over højtaleranlægget råbt: "advarsel, alle bedes sætte sig,

Elton John købte Watford uden at være særligt interesseret i fodbold.
I et TV interview med Paula Yates (Bob Gelforfs og Hutchence afdøde eks.)
for evindeligt mange år siden, sang han to sange for hende, som han blev
mødt med på udebane :

Don't sit down
When Elton's around
Or you'll get a **** up your **** (de manglende ord blev bippet ud)

og

Elton John are homosexual lalalalalalalalala

Keld

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-02-06 12:02

> [...]
var
> et ledigt bord, købt en lejlighed til en hjemløs, adopteret en kat INCL.

Om det er skørt, eller privat, det ved jeg ikke, det er vel heller ikke
hemmeligt, men det er en dyr vane, så han og hans ven, må holde meget af
blomster, for de bruger mellem 80 og 100.000 Kr om måneden, på blomster, og
det endda kun til deres lejlighed.

M.V.H....Benny..

Fra : Otto J.

Dato : 06-02-06 15:47

> [...]
> hemmeligt, men det er en dyr vane, så han og hans ven, må holde meget af
> blomster, for de bruger mellem 80 og 100.000 Kr om måneden, på blomster,

Måske heller ikke i den skøre ende, men da jeg var i London for en del år
siden verserede der en historie om at Elton John købte den dengang nye
Jaguar XJ 220 (superbil med tophastighed omkring 350 km/t), totalskadede den
inden der var gået en uge, hvorefter han naturligvis bare købte en ny... Men
okay, det er nok af mere interesse for bil-interesserede, hvorfor han kunne
købe en ekstra af en bil der officielt var udsolgt inden produktionen gik
igang (desværre for Jaguar sprang flertallet af køberne fra da det viste sig
at dens værdi som samler-objekt var meget begrænset - på trods af at det
betød at de gav op mod en halv million for IKKE at få en bil leveret... Men
det er en anden historie )

Mvh. Otto