inno3d geforce 6600 pci-express
Fra : Jens Nielsen

Dato : 05-02-06 19:06

har købt 2 pc'er med følgende beskrivelse:

asrock 775dual880pro bundkort
80 gb 7200 rpm 8 mb cache sata
primetech 512mb mhz ddr2
intel pretium 4 531 3.0 ghz sk

plus ovennævnte grafikkort

den ene maskine fungere perfekt men den anden laver problemer.

når jeg installerer de drivers der fulgte med (tror nok den hedder 8185)
sker der det at muse-ikonet fryser - jeg kan godt flytte musen og trykke på
de muligheder der er (ikonet flytter sig blot ikke).

hvis jeg fjerner drivers igen bliver alt godt igen dog uden det optimale
brug af grafikkortet (langsom opdatering når jeg scroller ned ad en side).

har i prøvet dette og har i et godt forslag til at få rettet denne fejl.

mvh
jens

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 15-02-06 10:29

"Jens Nielsen" <> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har i prøvet dette og har i et godt forslag til at få rettet denne fejl.

Hej Jens

Jeg har nøjagtig samme problem. Har du fundet en løsning?

På forhånd tak.

Martin /Helsingør

Fra : nejtilspam@sol.dk

Dato : 19-02-06 17:57

Måske kan I finde synderen ved at bytte rundt på tingene.
Det er godt at have et skema at notere tingene på, så man holder styr
på de mange kombinationsmuligheder.